De maps funktie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben hier bezig met mijn progjes in maps in te delen met iphone 3G 4.0.1 Het lukt wel maar ik heb hier 3 "paginas" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De maps funktie
Ik ben hier bezig met mijn progjes in maps in te delen met iphone 3G 4.0.1
Het lukt wel maar ik heb hier 3 "paginas" of hoe moet ik dat zeggen. Hoe kan ik een progje van scherm 3 in een map krijgen die in scherm 1 staat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op je icoontje drukken tot ze gaan wiebelen en dan gewoon naar je eerste pagina slepen.
Als je naar de rand (links/rechts) van je scherm sleept gaat hij over op de volgende/vorige pagina. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Normaal zou dat moeten werken. Gewoon je vinger op het icoontje blijven houden.
|
|
||||
|
||||
Dat zou idd gewoon moeten werken. Tenzij je het mapje vol hebt zitten, 12 apps max.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wie kan mij vertellen of er met routebegeleiding in maps ook spraakbegeleiding zit. (ik heb namelijk nog geen iphone ) ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan je vraag beter ergens anders stellen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb wat aan het proberen geweest en nu heb ik hier 2 mappen van productiviteit. Op voorhand weet je natuurlijk niet welk progje waar geplaats wordt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mapje openen, en een willekeurig icoontje vasthouden (zelfde als verplaatsen) vervolgens kun je op de naam van de map klikken en aanpassen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: maps na 3.0 | janvb | iPhone Navigatie | 8 | 19-06-09 17:04 |
|
|