E-mail ophalen en verzenden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg het niet voor elkaar hoor om met deze instellingen via GPRS te verzenden...... Ik zet bij outgoing de instellingen van Vodafone. Van @Home ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik krijg het niet voor elkaar hoor om met deze instellingen via GPRS te verzenden......
Ik zet bij outgoing de instellingen van Vodafone. Van @Home werken niet
|
|
|
|||
|
|||
Hoe zat het ook alweer als je bij inkomed je Casema instellingen invoerd en bij uitgaande je G-mail instellingen invoerd?
Dus ontvang Casema (thuis mail) en verstuur met G-mail! |
|
|||
|
|||
heb zelf telfort, maar krijg het niet voor elkaar mijn mailaccount aan te maken. Hij zegt iedere keer dat ik geen toegang krijg omdat mijn stmp niet goed is of zo. Casema en hotmail werken wel, alleen verzenden is hiermee ook een probleem. Dat doet die niet. Dat duurt onwijs lang. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt.
|
|
|||
|
|||
wil er iemand zo vriendelijk zijn om de instellingen van Casema ( en eventueel ook nog icm T-mobile ) te hier te plaatsen?
sinds 1 1/2 dag doet mijn mail het niet meer op iphone, terwijl ie het ervoor 3 maanden zonder problemen heeft gedaan. Ben bang dat ik iets in instellingen heb veranderd..... bedankt vast, Rob |
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde probleem met quicknet alleen bel ik wel met orange haalt wel mail op maar verzend niet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand voor mij de instellingen van Het Net in combinatie met een Telfort abon.
Pop Server inkomend : Hostnaam : pop.hetnet.nl Gebruikersnaam : bekend Wachtwoord : bekend Server uitgaande post : Hostnaam : mailhost.hetnet.nl Gebruikersnaam : leeg laten Wachtwoord : leeg laten Maar werken ho maar!!! |
|
|||
|
|||
Als je van "buiten" het netwerk van de provider komt mag je niet zonder authenticatie mail verzenden via een server van je provider. En volgens mij mag je bij het net helemaal geen mail via hun servers versturen als je niet vanaf hun netwerk komt.
Je zult dus een andere smtp-server moeten gebruiken. Bijv. Gmail, dit is al eerder in dit topic besproken. |
|
|||
|
|||
instellingen hetnet
probeer eens om alleen mail.hetnet in te geven en gewoon overal je wachtwoord en gebruikersnaam ik kan trouwens ook alleen mail ontvangen en niet verzenden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-Mail ophalen (en verzenden) doet niet | HyperCube | iPhone algemeen | 2 | 15-11-10 00:04 |
E-mail app met instant ophalen van mail | djkavaa | iPhone Apps | 2 | 25-06-10 14:43 |
ophalen mail | Awater | iPhone algemeen | 2 | 20-01-10 14:16 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? | Rubske | Archief | 1 | 04-01-09 01:32 |
|
|