FW 4.0.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) is legaal dus waarom niet...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
is legaal dus waarom niet
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jailbreaken voegt voor mij nog niet echt iets toe. Ik wil zoiezo niet voor jailbreak apps betalen (want je weet niet of je die in de toekomst nog kan gebruiken), en tja. Verder ben ik wel gewoon blij met mijn iPhone. Multitasking sinds iOS 4 vind ik prima. Het enige wat ik mis is van mijn mobiel een hotspot maken (ik weet het: MyWi, maar is wel weer betaald) en je mobiel laten denken dat het op Wi-Fi (3G unrestrictor).
Maar goed. Dat haalt me nog niet perse over te jailbreaken (aangezien ik wel merk dat de batterij zoiezo al wat korter meegaat met een jailbreak - zelfs als je bovenstaande apps niet gebruikt). Alleen zodra Frash goed werkt (dus ook met videos afspelen enzo), dan zal ik misschien jailbreaken (want tja, flash videos afspelen zou wel weer fijn zijn). |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
rebooten
zou er iets gedaan zijn aan dat rebooten tijdens lange gesprekken?
mijn 3gs doet dat sinds ik op 4.01 zit. |
|
|||
|
|||
als je een 3G hebt kan je hem gewoon jailbreaken met de 4.0.2 ios en unlocken
dir je door middel van redsnow 0.95 en dan neem je de ios 4.0 voor de jailbreak |
|
|||
|
|||
Die 4.0.2 update is zowieso zinloos, die is aleen maar gemaakt om die jailbreak onmogenlijk te maken, onder het mom van we hebben een belangrijk beveiligingslek gedicht...
mijn iphone4 blijft mooi op 4.0.1, en met de pdf patch in cydia is het lek ook gedicht, zodat er dus niemand meer misbruik van kan maken.. nog niet zo lang geleden was er ook een lek, dat je iphone op afstand te hacken was, toen was Apple niet zo snel met een patch, omdat het maar een beveiligingslek was, en niks met een jailbreak te maken had... |
|
|||
|
|||
Ik heb juist het idee dat mijn 3G nu een stuk vlotter en stabieler draait. Maar goed, dat kan gevoelsmatig zijn.
|
|
|||
|
|||
nee dat is zeker niet het geval maar er zit ook niet zo'n verschil tussen de ios3 en 4
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En die andere die jij bedoelt is van vorig jaar toch? Die ging als volgt; je kon met 1 sms een iPhone (of Android/Windows Mobile) hacken. Binnen een paar dagen kwam Apple met een patch .. Bron 1 Link 2 |
|
|||
|
|||
is de ios 4.0.2 op de iphone 4 nu wel te jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
na update gaat camera vastzitten , nog meer mensen problemen mee//
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|