Kan geen mail verzenden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb KPN als provider. Mijn e-mail heb ik bij HCC Ik krijg wel e mail binnen. Hij wil geen mail versturen Wie weet de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb KPN als provider.
Mijn e-mail heb ik bij HCC Ik krijg wel e mail binnen. Hij wil geen mail versturen Wie weet de juiste instellingen? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@mauser
ik weet niet waar het dan aan zou kunnen liggen, bij mij werken de opgegeven instellingen nog steeds goed voor uitgaande mail Laatst gewijzigd door moniza; 31-08-10 om 00:22. |
|
|||
|
|||
Wat voor melding krijg je ? Anders eerst eens de pop account verwijderen en alles opnieuw ingeven. Krijg je wel die controle vinkjes ?
|
|
|||
|
|||
Probleem opgelost.
Vanmorgen ging spontaan het geluid van verzonden berichten. En jawel hoor ontvangen en verzenden werkt Verder niets veranderd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
indentificatie laten staan op wachtwoord. Verder geen gebruikersnaam en of wachtwoord ingevuld en floep nu kan ik email verzenden. |
|
|||
|
|||
Kent iemand de instellingen van KPN? Heb overigens via KPN destijds een Blackberry abonnement afgesloten, misschien dat het daar niet helemaal goed gaat.... maar ook ik heb problemen met het versturen van e-mail.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan mail niet verzenden (relaying:X) ??? | Franky1234 | iPhone algemeen | 0 | 27-05-11 20:32 |
Kan met Hotmail geen e-mail meer verzenden, alleen ontvangen | tikospike | iPhone algemeen | 28 | 09-09-10 17:18 |
iPad kan maar met 1 account mail verzenden ? | ceesboersen | iPad algemeen | 2 | 13-08-10 23:46 |
kan geen mail verzenden | Arach | iPhone algemeen | 2 | 23-05-09 22:39 |
kan geen mail verzenden | michel278 | iPhone algemeen | 4 | 23-08-08 12:24 |
|
|