Schakel VoiceOver uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Door het driemaal knikken op de middelste knop van de iPhone kwam ik in toegankelijkheidsopties. Hier klikte ik uit nieuwschierigheid op Schakel VoiceOver in, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Schakel VoiceOver uit
Door het driemaal knikken op de middelste knop van de iPhone kwam ik in toegankelijkheidsopties. Hier klikte ik uit nieuwschierigheid op Schakel VoiceOver in, maar nu ik hem uit wil zetten lukt dat niet. Heb al 10 x op Schakel VoiceOver uit geklikt en de voice zegt keurig waar ik op klik maar zet hem niet uit. Heb de iPhone al opnieuw opgestart maar hij blijft dan in de voiceover aan stand staan. Kan iemand mij helpen dit uit te zetten?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook precies hetzelfde gedaan, ik kan niet bij de instellingen meer komen , ik word gek van die VoiceOver
|
|
||||
|
||||
Je moet er op klikken en daarna er dubbel op klikken.
|
|
|||
|
|||
3X klikken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
VoiceOver gebruiken | ferre40 | iPad algemeen | 2 | 17-01-12 15:12 |
Foto: Mapje komt niet te voorschijn wanneer ik mijn Iphone op mijn laptop schakel.. | Ozyar | Muziek, foto & video | 4 | 31-12-10 02:52 |
verwijderde afspraak uit ical niet uit iphone kalender | red_2003 | iTunes | 0 | 19-01-10 21:05 |
Tip: schakel roaming op de iPhone uit tijdens de vakantie | iCulture | iPhone algemeen | 15 | 12-08-08 21:07 |
iPhone uit Hong Kong direct uit fabriek, waar te koop? | RRPhantom | Archief | 2 | 15-02-08 18:11 |
|
|