sync outlook 2010 en exchange discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb op mijn iphone 4 al mijn contacten via exchange push op mijn telefoon laten verschijnen (alles staat in de outlook op mijn werk) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sync outlook 2010 en exchange
ik heb op mijn iphone 4 al mijn contacten via exchange push op mijn telefoon laten verschijnen (alles staat in de outlook op mijn werk)
maar thuis wil ik die gegevens ook in mijn outlook 2010 krijgen. hij sync wel als ik nieuwe contacten maak in outlook. maar mijn bestaande exchange contacten en agenda komen niet van mijn iphone naar mijn outlook. is hier een manier voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sync outlook
Je kan het best aan de netwerkbeheerder op je kantoor vragen of ze rpc via https kunnen aanzetten. je kan dan je outlook thuis live synchroniseren zonder een vpn op te bouwen en dergelijk.
Wij doen dit regelmatig voor klanten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? | IMECer | iTunes | 25 | 04-08-11 00:22 |
geen sync met outlook 2010 | perryhendrikx | iTunes | 4 | 10-03-11 10:22 |
outlook sync client reageert niet - sync onmogelijk | cindyc | iTunes | 3 | 26-11-10 12:30 |
sync met van iphone 3GS met outlook 2010 | humandrive | iPhone algemeen | 5 | 13-08-10 18:24 |
Outlook sync en Exchange push | MacFreak20 | iTunes | 0 | 20-04-10 12:56 |
|
|