//

Outlook sync en Exchange push

Outlook sync en Exchange push discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb toen ik m'n iPhone net had natuurlijk gelijk gesynct met m'n Outlook; geen probleem en ging als een trein Op een gegeven moment ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-04-10, 12:56
MacFreak20 MacFreak20 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 39
Standaard Outlook sync en Exchange push

Ik heb toen ik m'n iPhone net had natuurlijk gelijk gesynct met m'n Outlook; geen probleem en ging als een trein
Op een gegeven moment werd het binnen ons bedrijf echter mogelijk om push mail (en kalender en contacten volgens mij) via de Exchange server aan te zetten ge-authenticeerd met een device certificaat. Ook dit ging/gaat als een trein

Echter nu kan ik per onderdeel (Mail, Contacten en Agenda) aangeven welke ik standaard wil gebruiken. Ik heb hierbij voor alles gekozen voor Exchange en heb de synchronisatie van Outlook inmiddels ook uitgezet.

Nu merk ik alleen dat er discrepanties zijn tussen voornamelijk de Contacten. Ik heb in de groepweergaven alleen die van Exchange laten tonen (omdat ik ander de dubbele items zie), maar omdat ik dus daar gegevens af en toe mis, kijk ik ook in de gegevens van de iPhone (gesynct vanuit Outlook) en daar vind ik het dan meestal.

Is er misschien iemand die het helemaal helder op het netvlies heeft hoe de gegevens stromen verlopen bij synchronisatieslagen ed.? Het zou mooi zijn als daar een sticky topic van was; zijn best wel veel vragen en onduidelijkheden over. In ieder geval bij mij

Alvast bedankt! Groet, Tom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? IMECer iTunes 25 04-08-11 00:22
Outlook Exchange gedeelde agenda jefjef Desktop-applicaties 2 22-01-11 21:29
outlook sync client reageert niet - sync onmogelijk cindyc iTunes 3 26-11-10 12:30
exchange - iphone - outlook Guppie1 iTunes 0 08-11-10 22:06
sync outlook 2010 en exchange remb0 iPhone algemeen 1 31-08-10 16:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:51.