3g werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Als ik mijn 3g aan heb kan ik niet internetten. Wanneer ik deze uitzet kan het wel. Had dit ook op mijn vorige iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3g werkt niet meer
Hey,
Als ik mijn 3g aan heb kan ik niet internetten. Wanneer ik deze uitzet kan het wel. Had dit ook op mijn vorige iphone ooit( de iphone 3G) en toen wist ik er ook geen raadt mee en deed hij het opeens weer na een week. Waar kan dit aan liggen? na de jailbreak deed hij het nog wel... Heb geprobeerd de netwerkinstellingen te resetten. Heb geprobeerd om de juiste instellingen te installeren met APN(Unlockit - APN Changer for your iPhone) mensen zeiden dat dit het wel zou verhelpen, maar hij doet het nog steeds niet. Zoals gezegd: met 3g uit of met Wi-Fi heb ik wel internet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ligt misschien zuiver aan je bereik?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren | bjakkers | iPhone Apps | 4 | 09-11-08 20:00 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet | dennis3 | iPhone algemeen | 0 | 07-05-08 18:14 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|