//

iPhone 4 wordt niet herkend door Windows7

iPhone 4 wordt niet herkend door Windows7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er nog mensen die problemen hebben met het activeren van hun iPhone4? Ik heb een Sony Vaio laptop met daarop Windows7. Ik heb de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-08-10, 09:29
dfenzz dfenzz is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard iPhone 4 wordt niet herkend door Windows7

Zijn er nog mensen die problemen hebben met het activeren van hun iPhone4? Ik heb een Sony Vaio laptop met daarop Windows7.

Ik heb de recentste iTunes versie geďnstalleerd. Apple geeft mij de 64bit versie als download van iTunes, aangezien ik Windows7 heb.

Wanneer ik mijn iPhone via de USB kabel verbind met mijn laptop, dan verschijnt mijn toestel noch in iTunes, noch in apparaatbeheer.

Ik heb al verschillende keren iTunes geherinstalleerd, maar dit blijkt niet te helpen. Wat mij wel bizar lijkt is dat, wanneer ik mijn microsim in mijn iPhone plaats en mijn PIN code ingeef, ik geen unlock op mijn scherm krijg. Ik kan op dat moment nog steeds enkel een emergency call doen. Bij ontvangst, heb ik ook slechts 1 streepje ontvangst. Kan dit een probleem zijn bij Mobile Vikings (lijkt mij sterk, aangezien op hun site staat dat mijn microsim geactiveerd is)?

Ik heb ook reeds alles van mijn virusscanner uitgeschakeld, maar dit biedt ook geen oplossing.

Wat mij ook wel blijft verbazen is dat ik Apple Mobile Device nergens terugvind. Ik vind hem wel onder C:\\...\Common Files\... maar er is geen .exe bestand of dergelijke in terug te vinden. Als ik in apparaatbeheer ga kijken, om Apple Mobile Device uit te zetten (en nadien terug op te starten) dan vind ik het ook niet terug. iTunes opnieuw installeren lijkt mij dan noodzakelijk, maar zoals ik al zei, brachten meerdere pogingen geen soelaas...

Maw, ik ben nu toch wel ten einde raad. Ik probeer reeds 2 dagen mijn iPhone te activeren in iTunes, maar zonder verbinding is dit onmogelijk.

Ik zou het wel op de pc van mijn vriendin kunnen proberen, maar uiteindelijk is het toch de bedoeling dat mijn laptop het toestel ten allen tijde herkent...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone wordt niet herkend door windows huubke iPhone algemeen 13 03-04-11 11:29
Krijg bericht: Accesoire wordt niet herkend door iphone diikoeneke iPhone accessoires en onderdelen 3 23-12-10 19:54
Sim-kaart wordt niet herkend door iPhone mazdavh iPhone algemeen 18 10-03-10 17:19
iPhone wordt niet herkend door iTunes Ytz iTunes 16 04-08-09 07:58
Mac OS X: iphone wordt niet herkend door itunes cmvangestel iTunes 1 14-02-08 11:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:20.