Iphone geeft scherm voor te synchroniseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of het aan mobistar of aan de iphone ligt, maar mijn iphone heeft al drie keer iets raars getoond. Als ik niets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone geeft scherm voor te synchroniseren
Ik weet niet of het aan mobistar of aan de iphone ligt, maar mijn iphone heeft al drie keer iets raars getoond.
Als ik niets op mijn iphone aan het doen ben toont hij plots een scherm waarop staat of ik automatisch wil synchroniseren, met onderaan een rode annuleer en een groene accepteer knop. Als ik annuleer doe is het weg. Als ik accepteer doe, geeft hij aan dat er 86 wijzigingen zijn. Is er iemand die weet wat dit is en wat ik er tegen kan doen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand die dit ook heeft meegemaakt?
|
|
|||
|
|||
Misschien een screenshot? Is het vergelijkbaar met het scherm dat je bij itunes synchroniseren krijgt?
|
|
|||
|
|||
dit is een screenshot ervan. |
|
||||
|
||||
Als ik niet aan je profiel zag dat je geen jailbreak hebt dan zou ik haast zeggen dat het Wi-Fi Sync is. Die kan je alleen installeren als je een JB hebt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als je op accepteer klikt zoekt hij en zegt dan 80 wijzigingen maar kweet niet wat hij synchroniseert. ik heb dit nu al 4 keer tegengekomen |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wat voor programma's heb je op je iPhone staan? Het is niet een of andere app die online updates (push oid) probeert binnen te halen? Heb je het ook nog als je via Instellingen/Berichtgeving de schakelaar op 'uit' zet?
Ik zou eventueel eens een harde reset doen.
|
|||
|
|||
Citaat:
als ik accepteer voor de wijzigingen zegt hij opnieuw dat er 86 wijzigingen zijn en als ik dan accepteer dan verstuurt hij 86 sms'en. ik heb gratis sms'en dus ik weet niet of hij ze werkelijk verstuurt heeft. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda i-phene geeft andere tijden na synchroniseren met macbook pro | sabali | iPhone algemeen | 3 | 19-02-11 15:46 |
Synchroniseren Iphone3 geeft foutmelding!! | Jonavrc | iTunes | 4 | 07-09-10 21:26 |
Accu leeg geeft geel scherm iOS4 | Cybot12999 | iPhone algemeen | 4 | 13-07-10 14:11 |
Scherm geeft af en toe GEEN respons! | Wietjuh | iPhone algemeen | 21 | 05-01-10 00:10 |
|
|