//

Getikkel bij bellen (en overgaan) > gister nieuwe Iphone 4 uit UK

Getikkel bij bellen (en overgaan) > gister nieuwe Iphone 4 uit UK discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gister een nieuwe Iphone 4 16GB black uit de UK binnen gekregen. Via Itunes heb ik mijn Iphone 3GS instellingen gesynchroniseerd op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-10, 10:17
markuijendekleijn markuijendekleijn is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard Getikkel bij bellen (en overgaan) > gister nieuwe Iphone 4 uit UK

Ik heb gister een nieuwe Iphone 4 16GB black uit de UK binnen gekregen. Via Itunes heb ik mijn Iphone 3GS instellingen gesynchroniseerd op de telefoon. Toen ik later ging bellen (eerst natuurlijk apps proberen en installeren), kreeg ik een heel irritant getikkel (hoe zal ik het noemen) tijdens het overgaan en tijdens het bellen. Ook aan de andere kant van de lijn horen ze iets raars.

Zou het eraan kunnen liggen dat ik de oude instellingen overgenomen heb (op de nieuwe firmware)?

Als het een hardware probleem is, moet ik de telefoon dan terug sturen naar Engeland?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone belsignaal



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone neemt automatisch na 1x overgaan op. Cornerstar24 iPhone algemeen 4 25-12-10 21:31
iPhone langer laten overgaan (30 seconden) bluevoice iPhone algemeen 38 16-12-09 19:08
Nummerherkenning aan via adresboek, uit bij normaal bellen. B3rt iPhone algemeen 6 16-06-09 13:23
Bij overgaan telefoon te grote afbeelding contacten dendirk iPhone algemeen 8 07-04-08 09:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:48.