Internet doet het niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, vandaag de Iphone 3GS gehaald.... Nou wordt mijn nummer van hi pas op 6 oktober overgezet naar mijn tmobile simkaart. Ik kan dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet doet het niet
Hoi allemaal,
vandaag de Iphone 3GS gehaald.... Nou wordt mijn nummer van hi pas op 6 oktober overgezet naar mijn tmobile simkaart. Ik kan dus nog niet internetten met mijn tmobile web&walk... Maar ik heb wel mijn draadloos internet verbinding van thuis toegevoegd; maar ik kan niet internetten..Moet ik echt wachten tot tmobile mijn nummer heeft overgezet???? thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wi-Fi zou het gewoon moeten doen nu. Als je in settings/Wi-Fi op het blauwe pijltje drukt dat achter je Wi-Fi naamt staat, druk dan eens op vergeet dit netwerk en voeg hem dan nog eens toe.
|
|||
|
|||
oh helemaal super!
Nu doet hij het! Vond het al zo raar.. Dank je wel!!!!! |
|
||||
|
||||
Graag gedaan en veel plezier met je nieuwe speeltje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3gs internet doet het niet. | Dilossss | iPhone algemeen | 7 | 18-08-10 00:20 |
Internet doet het niet meer | FemkeH | iPhone algemeen | 0 | 03-04-10 14:25 |
Na jailbreaken doet internet het niet meer | nick-p | Archief | 9 | 23-12-09 10:29 |
Wi-Fi en INTERNET doet het niet meer na upgrade | Sandro24 | Wi-Fi | 4 | 21-10-08 00:57 |
T-Mobile internet doet het niet :( Iphone 1.1.2 OTB | u2crow | Unlock [archief] | 19 | 07-01-08 00:59 |
|
|