Probleem met opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4, firmware 4.0.1 jailbroken. Nu heb ik het probleem dat wanneer ik hem bijvoorbeeld 's nachts oplaad, hij wanneer ik wakker ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met opladen
Ik heb een iPhone 4, firmware 4.0.1 jailbroken. Nu heb ik het probleem dat wanneer ik hem bijvoorbeeld 's nachts oplaad, hij wanneer ik wakker wordt niet helemaal vol is. Of hij stopt met opladen na een tijdje, of hij stopt wanneer hij bij 100% is en begint dan weer leeg te lopen...
Iemand hier ook last van en eventuele oplossingen hiervoor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb zelfde probleem... S.O.S.?
Hoe heb je het opgelost? Grtzz |
|
||||
|
||||
Zit er vuil in de dockconnector?
Doe eens een harde reset, helpt dat niet een volledig herstel. Zet niet de backup terug omdat dan een evt. softwarefout ook weer mee komt. Denk om belangrijke gegevens als sms'jes e.d.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met Batterij opladen eerste keer | bern01 | iPhone algemeen | 3 | 10-12-10 19:23 |
iPhone 4 opladen met 3G lader? | AeronNL | iPhone algemeen | 10 | 19-09-10 18:15 |
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. | Ancotje | iPhone algemeen | 4 | 11-12-09 09:37 |
Opladen met USB verlengkabel. | Dragon | iPhone algemeen | 4 | 28-08-09 21:13 |
Opladen met BOSE of in auto | jvdv23 | iPhone algemeen | 1 | 10-12-08 20:30 |
|
|