annonieme telefoontjes blokkeren? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het zou ook vanuit een alarmcentrale kunnen komen, er zijn inbraakcentrales waar je zelf een nummer in kan zetten bij alarm. Zeker omdat je tijden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het zou ook vanuit een alarmcentrale kunnen komen, er zijn inbraakcentrales waar je zelf een nummer in kan zetten bij alarm.
Zeker omdat je tijden voorspelbaar blijken te zijn. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hmm denk dat ik niet helemaal begrijp hoe je het bedoelt...?! Maar is er wat tegen te doen denk je?
|
|
|||
|
|||
En wat dachtje van dit?
https://www.bel-me-niet.nl/
|
|||
|
|||
Heb me daar inderdaad vanmiddag aangemeld, maar vraag me af of dat helpt want ze hebben mn nummer al. Ik duim dat vodafone wat kan doen tegen dit gezeur en tot die tijd inderdaad bij zulk soort site's aanmelden!
|
|
|||
|
|||
ik had er ook last van, maar nu niet meer gelukkig
|
|
|||
|
|||
Ben nog niet weer gebeld hopelijk is het geen toeval!
|
|
|||
|
|||
Ik heb er ook last van gehad, maar al een tijdje niet meer
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps blokkeren | Doblie | Wi-Fi | 4 | 01-05-11 18:11 |
Nr's blokkeren | boy1308 | Archief | 3 | 29-11-09 19:27 |
blokkeren,uitslaan | konijntje666 | iPhone algemeen | 1 | 08-04-09 21:49 |
iPhone: Help, telefoon gaat niet over, mis al m'n telefoontjes! | markj | Jailbreak | 2 | 25-08-08 21:13 |
Kan wel bellen maar hoor geen binnekomende telefoontjes | iBen | Unlock [archief] | 3 | 30-01-08 16:24 |
|
|