iphone 4 kan geen herstel doen .. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik krijg error 1004 als ik nieuwe apps op mijn iphone wil zetten of oude apps wil updaten. Ik heb nix veranderd de laatste tijd. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik krijg error 1004 als ik nieuwe apps op mijn iphone wil zetten of oude apps wil updaten. Ik heb nix veranderd de laatste tijd. Wat te doen??
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja, ik ook en ik krijg geen afdoende tips om het aan te pakken. iK heb al van alles gedaan. tot aan mijn iPhone resetten, aanpassingen op mijn mac, nieuwe software iTunes installeren. Account opnieuw aanmelden, modem gecontroleerd. Ik word er gek van!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan geen jailbreak doen (power knop kapot) | RensIphone | Jailbreak | 1 | 27-10-10 14:41 |
iphone stuk? app's lopen vast en kan geen reset doen. | fatboyjean | iPhone Apps | 2 | 26-10-10 12:28 |
iPhone kwijt, wat kan ik nu doen? | Florine v Cornbach Dorens | iPhone algemeen | 3 | 03-08-10 08:56 |
Synchronisatie mislukt, kan nu geen software update doen? | Cilia | iTunes | 0 | 25-06-10 08:11 |
Internationaal 1.1.2 hoe te doen? Kan geen NL kiezen | speeds | Archief | 2 | 19-11-07 01:56 |
|
|