IphoDroid 0.6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb iphodroid 0.6 R13 op mijn Iphone 3G (v4.0.1) geïnstalleerd, en als ik mijn iphone opstart zie ik dus ook dat boot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IphoDroid 0.6
Hallo mensen,
Ik heb iphodroid 0.6 R13 op mijn Iphone 3G (v4.0.1) geïnstalleerd, en als ik mijn iphone opstart zie ik dus ook dat boot menu. Maar zodra ik daadwerkelijk Android opstart, dan krijg ik eerst een boel blauwe regels, daarna krijg ik de pinquin te zien en oneindig veel regels met meestal de volgende error: "Ep0: failed to become Enabled (DxEPCTL=0x00008000)" en dus start Android maar niet op.. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Ik heb een re-install ook al geprobeerd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik krijg zelfs het boot menu niet
|
|
|||
|
|||
Weet je wat de oplossinng is als je zo graag android wil een tiestel kopen wat op android draait
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhodroid, openiboot probleem | Bartbo11 | Jailbreak | 6 | 28-11-10 20:01 |
iPhoDroid op iPhone met windows | iSjefke | iPhone algemeen | 1 | 15-09-10 18:30 |
iPhone: Waarom zou ik iPhodroid nemen? | peetduck | Jailbreak | 0 | 23-05-10 11:20 |
|
|