iPhoDroid op iPhone met windows discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoners, Ik heb een vraag over iPhoDroid voor het jailbreaken van een ps3 mbv iphone 2g. Ik snap niet helemaal hoe het werkt. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhoDroid op iPhone met windows
Beste iPhoners,
Ik heb een vraag over iPhoDroid voor het jailbreaken van een ps3 mbv iphone 2g. Ik snap niet helemaal hoe het werkt. Ik heb namelijk Windows XP en een iPhone 2G met FW 3.1.2 Redsnow jailbreak. Ik heb meerdere keren geprobeerd met alle iPhoDroid die ik kan vinden, maar krijg telkens de melding: Error on extraction procedure. Try again Kan iemand mij misschien helpen? Alvast bedankt voor je reactie! Groeten Thomas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Moet je de bestanden op direct op je C:/ zetten! Niet in een map
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) | nielsmunoz | Desktop-applicaties | 8 | 12-07-11 19:01 |
iPhone: iPhodroid, openiboot probleem | Bartbo11 | Jailbreak | 6 | 28-11-10 20:01 |
IphoDroid 0.6 | impy101 | iPhone algemeen | 2 | 24-09-10 10:03 |
iPhone: Waarom zou ik iPhodroid nemen? | peetduck | Jailbreak | 0 | 23-05-10 11:20 |
|
|