instellingen weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Bij het rangschikken van de icons heb ik per ongeluk de icon van "instellingen" weg gegooid. Weet iemand hoe ik die er weer op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
instellingen weg
Hallo,
Bij het rangschikken van de icons heb ik per ongeluk de icon van "instellingen" weg gegooid. Weet iemand hoe ik die er weer op kan krijgen ? Bij voorbaat dank. gr.Dirk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zit dat icoontje niet in zo'n kadertje die je kan aanmaken waar je 12 apps kan inkrijgen? Das er gekomen toen ze multitasking hebben ingevoerd. Snap je wat ik bedoel? Je weet dat je nu een app in een andere kan samenvoegen . Kijk maar eens goed, die app van instellingen moet je zeker terug vinden. |
|
|||
|
|||
instellingen weg
Hartelijk dank. Klopt wat je schreef. Ik had het plan die app. naar een ander scherm te verplaatsen maar heb hem inderdaad in een map gedaan.
hr.gr. Dirk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Visual Voicemail instellingen vallen steeds weg | albertvanderiet | Odido (T-Mobile) | 35 | 16-10-10 14:41 |
'Instellingen/ Gebruik' gegevens af en toe weg | he1 | iPhone algemeen | 1 | 25-06-10 15:14 |
Instellingen knop weg na opstarten en updaten van cydia | hpayanda | Jailbreak apps en thema's | 3 | 06-06-10 21:09 |
Helft van instellingen weg | aer0101 | Archief | 3 | 28-06-09 22:22 |
|
|