iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Advanced Prefferences 1.1.3 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/7213-advanced-prefferences-1-1-3-a.html)

drm 05-03-08 11:57

@ alexteie of croiman
na mijn eerste installatie van de prefs kreeg ik altijd "main scritpt execution failed" bij het downloaden of verwijderen van apps
heb daarna een restore gedaan (113)
kan ik nu met een gerust gemoed de super prefs downoaden?

croiman 05-03-08 18:26

jep, maar nie uninstallen, daar zit nog iets fout in de repo, maar heb al even niks meer gehoord van ALMEXTEIE

croiman 07-03-08 16:35

5 Bijlage(n)
er ga een update uitkomen van de super prefs : implenatie van "Fake Carrier", wat normaal een apparte app doet zoals MIM, banner of dergelijke.
En nog 2extra tweacks.
Ben t nu aan testen.

Mss op latere basis als t lukt, zou k ook graag Summerboard inbrengen in Super Prefs, keuze uit, dock, wallpapers, thema enz....
Ben t aan uitproberen op 1.1.3

Screenshot's komen er sevens aan.

Stino 08-03-08 12:49

Wat doet app reveal eig ?

Off-topic
En wat doe jij met dat font :| verkrachting imo :p


croiman 08-03-08 16:46

verbergt de standaard app zoals: youtube, stocks enz...
Het is een optie die in de iphone verborgen is.

Stiruam 08-03-08 20:22

10 Bijlage(n)
Zo ik wou wel Advanced Prefs maar niet met die verschrikkelijke icoontjes dus heb ik de vrijheit genomen om EP zelf maar aan te passen. Ik hoop dat je dat goed vindt Croiman anders moet je me maar even Pm'n...

Dit keer gebruikt ie dus de orginele plaatjes van Preferences.app en dat ziet er iets Apple gestylder uit :D

Verder heb ik hem ook gerenamed naar EPreferences.app zodat de orginele Preferences.app behouden wordt echter wordt ie verborgen en neemt EPreferences.app zijn plaats in dus als je EPreferences.app verwijderd komt het orgineel weer terug :D

Veranderingen:

Orginele icoontjes gebruikt
Niet orginele icoontjes uit Submenu's gehaalt
Geluiden terug gezet in basis scherm
Music & Video's weg gehaalt en iPod terug gezet
Contactsettings weggehaalt
Basis instellingen scherm geherorganiseert
Dubbel gebruik van Netwerk weggehaalt aangezien die ook in beginscherm staat
Logpower naar submenu in "Usage" of in NL "Gebruik" gezet en naam veranderd naar Log Batterij
MobileScrobbler toegevoegt in settings
Alle nep icoontjes uit "Special Tweaks 113" gehaalt
"Special tweaks 113" gerenamed naar "Special Tweaks"
Tekst onderaan van Croiman kleiner/mooier gemaakt
Mischien nog wel meer?

Problemen:
Crash als je naar "General Settings/Datum en Tijd" gaat
Niet alle Special tweaks werken (bv iPod Dock)

Getest op 1.1.4: Alles werkt behalve de bovengenoemde dingen...

Instalatie? Door SSH

Greetz, Stiruam

croiman 08-03-08 21:52

1 Bijlage(n)
Had wel graag gehad da je t even vroeg, heb er dagen werk aan gehad, maar swat...........
K was ondertussen nog bezig met leuke dingen ermee:
Summerboard erin meetrekken (in extra menu "special tweaks")
en "Fake Carrier". (bij "fake time")

Deze bestanden in map ALLEEN copieren met Winscp als je mijn super prefs gebruikt en summerboard geinstalleerd hebt, in je preferences.app map.

En het probleem date/time: op te lossen door date/time NIET te vervangen die door Super Preferences word geleverd.
Je standaard Date/time.plist behouden.

iScorpio 08-03-08 21:52

@Stiruam,
Ik heb met WinSCP de 'EPreferences.app' map met inhoud onder de map 'Applications' gekopieerd. Daarna de iPhone opnieuw opgestart. Als ik nu Instellingen aankies krijg ik alleen een leeg scherm te zien. Na een aantal seconden kom ik automatisch weer in het homescherm terecht

Wat doe ik verkeerd? Had nog niet de versie van croiman op de iPhone staan.

Gebruik de 1.1.4 firmware.

croiman 08-03-08 22:37

Stiruam : Zoals k gezien heb, vind k wel minder leuk da je mijn naam eruit hebt gehaald !!

BadSide 08-03-08 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 78667)
Getest op 1.1.4: Alles werkt behalve de bovengenoemde dingen...

Dus niks werkt? Ik snap niet echt wat je moet bovengenoemde bedoeld. Ik zou hem namelijk graag op 1.1.4 gebruiken.

Stiruam 08-03-08 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 78714)
Stiruam : Zoals k gezien heb, vind k wel minder leuk da je mijn naam eruit hebt gehaald !!

Hmm volgens mij heb ik alleen je website eruit gehaalt en dat was omdat ik het teveel ruimte in beslag vont nemen... Maar als je je er beter bij voelt dan zet ik het er morge weer bij, k ga nu slapen :p de rest van de vragen beantwoord ik morgen ook wel :p K ga weer ff slapen :p


Citaat:

Problemen:
Crash als je naar "General Settings/Datum en Tijd" gaat
Niet alle Special tweaks werken (bv iPod Dock)

Getest op 1.1.4: Alles werkt behalve de bovengenoemde dingen...
Dus alleen de Problemen hé :o

Greetz, Stiruam

iScorpio 09-03-08 11:41

Ik wacht wel even totdat Croiman met een echte 1.1.4 release komt.

BadSide 09-03-08 12:09

@ Stiruam: Screenshots? :D
Enne, moet je voor jouw versie ook per se summerboard oid geïnstalleerd hebben?

croiman 09-03-08 16:08

Da van die summerboard is een extra, als je de gewone super prefs installeerd hebt, heb je deze niet nodig, maar als je mijn super prefs EN summerboard hebt geinstalleerd, heb k nog iets extra's, summerboard verwerkt is in de superprefs, krijg je een extra menu in special tweaks van summerboard, en kun je de icon op je springboard verbergen.
Is gewoon nog iets leuks.
Alleen als je de laatste files die ik hier gepost heb, copieerd na je Preferences.app/ map krijg je het extra menu.

update : Het probleem van Date/Time is opgelost als je de super preferences van mij in je iphone copieerd Behalve de Date_&_Time.plist. Deze wat in je iphone staat, laat je staan. Probleem opgelost.

Stiruam 09-03-08 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 78820)
@ Stiruam: Screenshots? :D
Enne, moet je voor jouw versie ook per se summerboard oid geïnstalleerd hebben?

Ze staan nu bij mijn eerste post :p

Citaat:

Zoals k gezien heb, vind k wel minder leuk da je mijn naam eruit hebt gehaald !!
Wil je nou nog dat ik je naar in het general menu erbij laat staan of is het goed dat hij alleen in het "Special Tweaks" en "Display" menu heb laten staan?:D

Verder is Time dus gefixed :D Dankzij Croiman :D

Greetz, Stiruam

croiman 09-03-08 17:26

Graag gewoon mijn naam erbij laten staan. Heb er genoeg werk aan gehad.

en trouwens wat is Mobilescrobbler en wat doet t? heb gezien da je deze ook erin hebt gezet?

pevi 09-03-08 17:54

croiman, werkt jou versie volledig onder 1.1.4?

croiman 09-03-08 17:56

jep, zolang je de Date/Time standaard laat zijn ja. Alles copieren (behalve date/time.plist) met Winscp chmod 0755 en voila.

Stiruam 09-03-08 17:56

Ik heb het aangepast echter blijf ik erbij dat het bullshit is want er is niks bijzonders aan het beginscherm van de prefs aangezien ik alles terug heb gezet naar orgineel... Maar goed ik ben de beroerdste niet ik heb het in deze stijl toegevoegt:D

Code:

        <dict>
            <key>cell</key>
            <string>PSGroupCell</string>
            <key>isStaticText</key>
            <true/>
        </dict>
        <dict>
            <key>cell</key>
            <string>PSTitleValueCell</string>
            <key>label</key>
                <string>Special Tweaks by Croiman</string>
            </dict>
            <dict>
                <key>cell</key>
                <string>PSGroupCell</string>
            </dict>
        </array>
        <key>title</key>
        <string>Settings</string>
    </dict>
</plist>

Aangezien dat niet in title mode is maar eerder in comment mode...

MobileScrobbler is de prefs van MobileScrobbler.app Ik denk niet dat veel mensen dit gebruiken maar dit is naar mijn ogen een van de beste App's voor de iPhone! Het Scrobblet je muziek naar je Last.Fm account laat en zoekt dus door jou muziek op te slaan en soortgelijken artiesten te zoeken nieuw artiesten die jij waarschijnlijk leuk zult vinden. Deze app laat ook muziek streamen van de Last.fm database, laat Lyrics en Artist info zien. Laat meteen soortgelijke artiesten zien. Laat zien waar ze optreden en waneer en deze data kan je toevoegen aan je kalender door er simple weg op te drukken :D Anders gezecht mijn favoriete app en dit geeft em iets meer bekendheit!
Greetz, Stiruam

pevi 09-03-08 18:00

Betekent dat dat ik hem niet gewoon via de installer kan installeren.
(Eigenlijk heb ik alleen de optie voor het verhogen van de gevoeligheid van het touchscreen nodig)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:08.