iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Advanced Prefferences 1.1.3 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/7213-advanced-prefferences-1-1-3-a.html)

PWI 27-02-08 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yingie (Bericht 72451)
maar dat zijn niet de oude preferences, maar de huidige, toch? Zitten ze toch niet in /private/var/root? Ik heb daar 'preferences.app.old' en 'preferencesbundle.old'

Yep, deze folders leegmaken, dwz de folders zelf NIET verwijderen !
En daarna de uninstall 1.3 + install 1.4
Dit werkte voor mij, maar nog wel de "bug" Date & Time in huidige versie 1.4 ;-(

Succes

yingie 27-02-08 16:27

Hm, eens kijken wat ik fout gedaan heb. Ik heb 'preferences.app.old' gekopieerd naar de applications/preferences.app en 'preferencesbundle.old' naar system/library/preferencesbundles. Vervolgens de twee 'old'-mapjes verwijderd en Super Prefs geupdate. Werkte prima. Alleen heb ik even Super Prefs geuninstalled en zijn mijn gewone settings ook weg. Waar moet ik die nu neerzetten? (ik had ze voor de zekerheid op m'n harde schijf gezet)

PWI 27-02-08 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 72448)
blijkbaar is de repo nog nie op zen punt.

Misschien helpt de volgende tekst wel :

"hit any user to continue" :D

Id De repo is (nog) niet helemaal in orde !

croiman 27-02-08 16:29

Nog werk voor ALEXTEIE dus hihi lol, hij heeft al zoveel werk van mij gekregen vandaag met mijn mods.

Stino 27-02-08 17:12

kan iemand die touch preferences eens uit leggen ?

De eerste slider is dus de gevoeligheid, hoe lager hoe gevoeliger?
dan 'show place of touch' wat doet dit ?
en die test area ? hoe werkt die ? en die 2 opties daar.. ?

croiman 27-02-08 17:17

de eerste slider is je gevoeligheid, zet em naar 6.0 en hij pakt nie meer, zet em na 2.0 (zoals ik) en hij is gevoelig.
test area is voor te testen ja. Show touch is voor te laten zien waar je aangeraakt hebt, maar deze tweak begrijp k zelf nie, maar t is een mogelijkheid in je iphone.

Stino 27-02-08 23:02

als ik die show touch aan zet zie ik toch geen verschil hoor :p

croiman 27-02-08 23:29

ik ook niet, maar die verwijzing sta in iphone, dat t een menu is dus............

Stino 28-02-08 01:12

Ik had taskbar in color installed via de repo, maar ik vond het maar neits en heb het weer uninstalled maar alles is nog zoals het was toen het installed was?
ik heb de gekleurde taskbar en gekleurde notice rond een sms of een mail (die blauwe 5 hoek) hoe krijg ik deze weer weg?


-edit-
Ok ik heb gevonden dat het in springboard.app zit.. waar kan ik de originele vinden ?

ButcherJF 28-02-08 09:09

Croiman, ik bedacht het volgende.
Ik zie nogal wat mensen voorbij komen die jouw advanced preffs hebben geďnstalleerd, dus liefhebbers zat. Mooi werk dus, klasse.
Maar... (en je voelde hem al aankomen denk ik) ik zie ook dat een behoorlijk aantal afhaakt omdat ze de originele looks toch mooier vinden. En da's weer jammer want dan kunnen ze alle instellingen die jij bouwt weer niet benutten. En da's ook weer jammer van al jouw werk.
Nou dacht ik: zou het niet mogelijk zijn een mogelijkheid in te bouwen waarmee je de keuze krijgt tussen 'jouw uiterlijk' ;) en het originele Apple uiterlijk? Dus een button waarmee je als het ware kunt kiezen of je jouw preffs gebruikt met óf het bijbehorende thema, óf met het originele Apple thema? Dát zou echt heel erg advanced zijn, niet dan? En je nog meer tevreden gebruikers opleveren, daar ben ik van overtuigd!

ButcherJF 28-02-08 09:32

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stino (Bericht 72770)
(-.-)
-edit-
Ok ik heb gevonden dat het in springboard.app zit.. waar kan ik de originele vinden ?

Ik heb de originele sms-, gespreks en mailiconen hier even neergezet.

alexteie 28-02-08 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 72804)
Ik heb de originele sms-, gespreks en mailiconen hier even neergezet.

Ok ik zit nu op 1.1.4 eens kijken of adv prefs daar werkend kan krijgen.

Alex,

Stino 28-02-08 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 72804)
Ik heb de originele sms-, gespreks en mailiconen hier even neergezet.

thx :p coole smiley trouwens :D

-edit-
ik heb élke .png nodig uit springboard.app ! dus ook de batterij, ook de Wi-Fi, ook de gsm mast gedoe, ook de batterij in standby, echt alles :p

-edit2-
Is het ook mogelijk om alle originele .png's van preferences.app te krijgen? in m'n .old in /var/root heb ik namelijk ook allemaal de nieuwe...

-edit3-
Oké ik heb ze allemaal :) thx anyway ;)

croiman 28-02-08 17:39

ik kan mijn Super Preferences wem maken zonder al de iconen ervoor, en eventueel de standaard iconen erbij zetten en deze posten.
Dan ziet hij er standaard uit, maar toch nog met al de tweaks.

PWI 28-02-08 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 73132)
ik kan mijn Super Preferences wem maken zonder al de iconen ervoor, en eventueel de standaard iconen erbij zetten en deze posten.
Dan ziet hij er standaard uit, maar toch nog met al de tweaks.

Lijkt me een goed idee, daarmee heb je zowel de voor als tegenstanders van jouw iconen over de brug ? :D

Tja, Smaken verschillen nu eenmaal, daar kun je niks aan veranderen.
Heb je nog nagedacht over mijn suggestie om de Bossprefs functies te integreren ?

Nogmaals bedankt, het blijft een puike "advanced preferences" voor de iphone !

croiman 28-02-08 18:54

k wou der nog na kijken, ma heb alleen van t weekend nog tijd ervoor, had eergister en gister verlof, daarmee da k me nog wa heb kunnen amuseren.

drm 28-02-08 22:59

hoe zit het eigenleik met de repo versie? (1.1.3.)

croiman 29-02-08 13:27

ALEXTEIE is ermee bezig.

Stino 29-02-08 14:29

de custom dialer pad en custom weather uninstall scripts werken NIET... niet fijn!

en toen ik m'n backup van weather.app wou trugplaatsen werkte het helemaal nimeer..

croiman 29-02-08 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stino (Bericht 73704)
de custom dialer pad en custom weather uninstall scripts werken NIET... niet fijn!

Meld dit even aan ALEXTEIE : pm


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:38.