iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Advanced Prefferences 1.1.3 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/7213-advanced-prefferences-1-1-3-a.html)

alexteie 26-02-08 23:28

# ls -la "Date & Time.plist"
-rwxr-xr-x 1 root admin 1134 Feb 26 23:19 Date & Time.plist
# ls -la Brightness.plist
-rwxr-xr-x 1 root admin 3448 Feb 26 22:30 Brightness.plist

Stino 26-02-08 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexteie (Bericht 72049)
get info?

is dat een std unix cmd op de iphone ik ken het niet
kan wel ls -al doen en dan zie ik gewoon alles op admin staan..

Alex,

ik bekijk ze vanuit m'n finder op m'n mac ;) m'n iphone heeft het AFP protocol zodat ik het kan mounten als netwerkschijf

Hier is mijn date&time die ik gebruik in advanced preferences op 1.1.4 :)

-edit-
maar hier wordt door os x zelf aan de rechten geprutst dus ik weet niet of die zal werken op je iphone..

alexteie 26-02-08 23:35

ok heb net de std prefs terug gezet van 1.1.4 en daar werkt date en time gewoon...

alexteie 26-02-08 23:39

nou heb die van jou stino er nu op gezet even rebooten en dan kijken wat die doet.


nou die crasht ook hoor maar mss komt het omdat ik nl geinstalleerd heb dat heb jij niet of wel stino?

Alex,

Stino 26-02-08 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexteie (Bericht 72053)
ok heb net de std prefs terug gezet van 1.1.4 en daar werkt date en time gewoon...

Install de super prefs van croiman
download die rar van z'n date&time
browse naar je iphone via verkenner/finder (samba/afp protocol installen en aan zetten, want je moet de files rechtstreeks kunnen openen en niet eerst downloaden)
ga naar applications/preferences
delete de date & time.plist en copy brightness.plist en plak ze, zodat je een kopie hebt, en hernoem deze kopie naar date & time.plist
open ze nu met kladblok/textmate en plak de inhoud van de date & time.plist vanuit de rar in deze op de iphone en save, klaar is kees :p

alexteie 26-02-08 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stino (Bericht 72056)
Install de super prefs van croiman
download die rar van z'n date&time
browse naar je iphone via verkenner/finder (samba/afp protocol installen en aan zetten, want je moet de files rechtstreeks kunnen openen en niet eerst downloaden)
ga naar applications/preferences
delete de date & time.plist en copy brightness.plist en plak ze, zodat je een kopie hebt, en hernoem deze kopie naar date & time.plist
open ze nu met kladblok/textmate en plak de inhoud van de date & time.plist vanuit de rar in deze op de iphone en save, klaar is kees :p

stino dat begrijp ik maar dan ook crashed die nu nog steeds bij mij!

Alex,


Ok ik heb hem werkend ik ga deze plist in de repo zetten..

Stino 26-02-08 23:43

hoe ga je op je iphone? met een FTP programma of met finder? je iphone _moet_ als netwerkschijf gemount zijn en de plist files mogen je iphone schijf niet verlaten!

croiman 26-02-08 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stino (Bericht 72048)
www.stijneman.be/prefs114.zip voor de 1.1.4 preferences (uit /Var/root :p de backup dus :p)

k kan t niet afhalen hier

Stino 26-02-08 23:45

hier geen probs hoor croiman..

croiman 26-02-08 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stino (Bericht 72060)
hoe ga je op je iphone? met een FTP programma of met finder? je iphone _moet_ als netwerkschijf gemount zijn en de plist files mogen je iphone schijf niet verlaten!


??????????????

Stino 26-02-08 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 72063)
??????????????

toen ik de plist files op m'n dekstop plaatste kregen die andere rechten (m'n eigen user was bv toegevoegd enzo)

croiman 26-02-08 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stino (Bericht 72051)
ik bekijk ze vanuit m'n finder op m'n mac ;) m'n iphone heeft het AFP protocol zodat ik het kan mounten als netwerkschijf

Hier is mijn date&time die ik gebruik in advanced preferences op 1.1.4 :)

-edit-
maar hier wordt door os x zelf aan de rechten geprutst dus ik weet niet of die zal werken op je iphone..


Ok, Maar jij draait op je iphone 114 juist? En ik heb deze gemaakt voor 113. Als ik nu je Date & Time.plist zou hebben, kan k kijken wat er het verschil is, en dit aanpassen, zodat de Super Preferences kan aangepast worden ook voor 114. K converteer die plist zodat ik die code fatsoenlijk kan lezen ipv die tekentjes enz..., daarom da jij copy paste doet.
Stuur me die Date & Time.plist eens STINO via mail crochr@hotmail.Com

croiman 26-02-08 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stino (Bericht 72064)
toen ik de plist files op m'n dekstop plaatste kregen die andere rechten (m'n eigen user was bv toegevoegd enzo)

En met Winscp als je die na je iphone zet, kun je ook rechten toeschrijven. Simpel.

Stino 26-02-08 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 72065)
Ok, Maar jij draait op je iphone 114 juist? En ik heb deze gemaakt voor 113. Als ik nu je Date & Time.plist zou hebben, kan k kijken wat er het verschil is, en dit aanpassen, zodat de Super Preferences kan aangepast worden ook voor 114. K converteer die plist zodat ik die code fatsoenlijk kan lezen ipv die tekentjes enz..., daarom da jij copy paste doet.
Stuur me die Date & Time.plist eens STINO via mail crochr@hotmail.Com

mailed, maar de inhoud vna de plist zal exact hetzelfde zijn als die van jou he, tligt em op de rechten ofzo die anders zoude moete zijn ;-)
en voor preferences van 1.1.4 moet je die zip file afhalen van m'n server :)

Stino 26-02-08 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 72067)
En met Winscp als je die na je iphone zet, kun je ook rechten toeschrijven. Simpel.

daar gaat het niet om ;) het gaat om het feit dat als je hem verplaats naar een lokale hdd, de rechten gewijzigd worden :p en dus moet je alles doen vanop de hdd van de iphone zelf ;)

alexteie 26-02-08 23:57

Ok nee dus na 2de opstarten ging de crash weer.

croiman 26-02-08 23:58

De plist die je me gemaild hebt, is rechten chmod 0644. Die van mij in MIJN Super Prefs is chmod 0664.
Ten tweede: daar stond alles IN de plist van mijn Brichtness.plist

dan jouw 114 originele plist kan k niet afhalen, kan adres niet vinden.

croiman 26-02-08 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexteie (Bericht 72072)
Ok de repo is geupdated naar versie 1.4 ;)

Alex,

en ik heb hem nu zelf getest en geinstalled via de repo en date en time werkt
correct.....

Wat hebt je veranderd dan? alleen de rechten chmod?

Heb net gekeken via Xml repo, je hebt chmod 0755 gedaan en nog iets anders veranderd alex?

Stino 27-02-08 00:00

Dat is goed om te horen :D ff sources refreshen en ook 'updaten'

-error-
Main script exectuion failed


gij zit dus ok op 1.1.4 alexteie ? hoe ben je voorbij de activatie geraakt?

Stino 27-02-08 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 72075)
De plist die je me gemaild hebt, is rechten chmod 0644. Die van mij in MIJN Super Prefs is chmod 0664.
Ten tweede: daar stond alles IN de plist van mijn Brichtness.plist

dan jouw 114 originele plist kan k niet afhalen, kan adres niet vinden.

hé nu je het zegt :p ik ben er zo rap over gegaan dat ik niet gezien had dat hij niet had opgeslagen.. vreemd :p even proberen te fixen naar date & time..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:09.