3G herkent SIM niet meer na update 4.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wou net mn iPhone updaten naar de laatste nieuwe (4.1 denk ik?) en toen ik na een tijdje terug kwam kijken naar mijn gsm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G herkent SIM niet meer na update 4.1
Ik wou net mn iPhone updaten naar de laatste nieuwe (4.1 denk ik?) en toen ik na een tijdje terug kwam kijken naar mijn gsm stond er "SIM Locked Insert a valid SIM with no PIN lock to activate iPhone". Bij iTunes stond mijn iPhone ook niet meer in de lijst van apparaten en als ik de iPhone insteek zegt iTunes ook dat die de SIM niet herkent en ik kan nu niks meer doen... (iTunes 10)
Het is een legale iPhone, in België gekocht zo'n jaar geleden edit: Ook met een andere SIM kaart werkt het niet Iemand enig idee? Via google vind ik niks... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem maar blijkbaar is er niemand die ons kan helpen op dit forum...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP: Iphone herkent Sim-kaart niet meer... | jeroenvrijn | Archief | 8 | 15-02-11 20:37 |
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer | riet333 | iPhone Navigatie | 11 | 13-01-11 17:09 |
Help: geen netwerk / herkent sim niet meer | Kale_Hollander | iPhone algemeen | 1 | 22-10-10 03:30 |
iPhone herkent SIM niet meer | Yurena | Archief | 1 | 02-12-09 22:50 |
Na update 2.0 herkent iphone de sim niet... | -joost- | Archief | 12 | 25-07-08 20:34 |
|
|