iphone 3G hersteld maar probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste ik heb al een tijdje een 3G iphone 8gig zwart en na het vervangen van de lcd display en glasplaat en touch gedeelte blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3G hersteld maar probleem
beste
ik heb al een tijdje een 3G iphone 8gig zwart en na het vervangen van de lcd display en glasplaat en touch gedeelte blijft er nog steeds hetzelfde probleem: scherm blijft wit... en met de unlock en sleep toets geberud er niets, heb de iphone ook hersteld via itunes maar helaas, Alles werkt behalve het scherm hoop niet voor niets alles vernieuwt te hebben vriendelijke groeten Martin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand een idee wat ik kan doen?
het is redelijk dringend vriendelijke groeten |
|
|||
|
|||
Een longshot: Misschien is dit scherm ook stuk?
|
|
||||
|
||||
Controleer of je flatcables allemaal goed contact maken. Anders kan dit touchgedeelte inderdaad ook kapot zijn. Of misschien het mainboard...
|
|
|||
|
|||
miss een domme vraag, maar hoe kan je dit controleren?
vriendelijke groetn |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb alles nogmaals gecheckd en heb gezien dat de powerknop (nodig voor de reset) kapot is (kabel door)
kan dit alles verklaren? greetz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone hersteld maar blijft in Recovery mode | keesdr | iPhone algemeen | 3 | 02-02-11 20:22 |
Iphone hersteld maar geen goede back-up meer | Brien26 | iTunes | 0 | 08-08-10 01:12 |
iPhone: iPhone hersteld maar apps crashes nog steeds | N33D | Jailbreak | 2 | 04-02-10 14:24 |
iPhone 3G: Nummerbord probleem -> Hersteld -> iTunes activatie | shanna1986 | Unlock | 5 | 13-03-09 21:27 |
iphone hersteld maar | walwal | Unlock [archief] | 7 | 28-02-09 22:23 |
|
|