Help: geen netwerk / herkent sim niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) help ik kan niet meer bellen!! ik heb een iphone 4 simlock vrij (engels) met een t-mobile kaartje voorzien van jailbreak greenpoisi0n, dit alles werkte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help: geen netwerk / herkent sim niet meer
help ik kan niet meer bellen!!
ik heb een iphone 4 simlock vrij (engels) met een t-mobile kaartje voorzien van jailbreak greenpoisi0n, dit alles werkte perfect tot voorheen ik heb nu geen netwerk meer, lijkt erop dat ie mijn sim niet meer herkent of iets dergelijks. want voorheen met aanzetten was het altijd simlock actief, drukte ik op ontgrendel, vulde de pincode in en klaar, hij ging verbinding maken met het t-mobile netwerkt. nu: doet ie niks meer, zegt niet meer dat de simlock actief of vergrendeld is (weet het zo ff niet meer uit me hoofd) maar hij start dus gewoon door bij het opstarten, zonder om de pincode van de sim te vragen en maakt ook geen verbinding met t-mobile netwerkt ik weet hier niet uit te komen, hopelijk kan iemand van hier mij hierbij (opweg) helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb een harde reset gedaan, heb de zoekfunctie hier gebruikt,
andere simkaartok geen effect ik kom er niet meer uit. als ik bij de telefoon na instellingen-algemeen-info ga zegt ie bij netwerk: Niet beschikbaar Laatst gewijzigd door Kale_Hollander; 22-10-10 om 03:35. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP: Iphone herkent Sim-kaart niet meer... | jeroenvrijn | Archief | 8 | 15-02-11 20:37 |
geen netwerk meer na plaatsen dual sim | ABKtje | iPhone algemeen | 0 | 14-10-10 19:10 |
3G herkent SIM niet meer na update 4.1 | Alexat | iPhone algemeen | 1 | 03-10-10 10:36 |
Iphone herkent geen sim meer! | ibrahimel | iPhone algemeen | 11 | 10-08-10 12:36 |
iPhone herkent SIM niet meer | Yurena | Archief | 1 | 02-12-09 22:50 |
|
|