Iphone herkent geen sim meer! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik wou mijn iphone een paar dagen geleden up-daten. Er gings iets fout en nu herkent mijn Iphone de sim kaart niet en kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone herkent geen sim meer!
Hallo
Ik wou mijn iphone een paar dagen geleden up-daten. Er gings iets fout en nu herkent mijn Iphone de sim kaart niet en kan ik alleen een oproep doen. als ik de iphone aanzet staat er: Simlock actief. Plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iphone te activeren. daaronder staat ontgrendel. Als ik hem dan wil ontgrendelen met mijn pincode reageert hij nergens op en kan ik alleen nog steeds een noodoproep doen. Ik heb mijn iphone gekregen bij een t-mobile abo. Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen? Ik heb er niet zoveel verstand van namelijk.. groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Stekker van de iPhone uit de pc trekken en er daarna weer indoen.
Dan gaat iTunes weer verder
|
|||
|
|||
Al gedaan.
Als ik itunes open dan kan ik hem herstellen. Dan doe ik dat, maar dan krijg ik wat je op de foto kan zien. Ik heb DFU al geprobeert. Niks werkt gewoon. |
|
|||
|
|||
Is je iTunes up to date?
|
|
|||
|
|||
Ik zou het niet weten? Waar kan ik dat zien?
Ik zal wel de nieuwste itunes download. 9.2 toch? Edit/ Yup me itunes is up to date Laatst gewijzigd door ibrahimel; 10-08-10 om 11:28. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat je ook nog kan doen is een andere T-Mob simkaart op de kop tikken (lenen) en deze vervolgens uitproberen. |
|
|||
|
|||
Ik heb al een andere kaart geprobeerd en dat werkt ook niet.
Toch maar naar de T-mobile shop. Zou het zo zijn dat me telefoon nniet simlock vrij is ? Hij hoort het toch gewoon te doen na een update.. |
|
|||
|
|||
Dat is afhankelijk van het feit waar je hem hebt gekocht, als ik dat weet kan ik je wellicht verder helpen .
|
|
|||
|
|||
Gewoon bij T-mobile dus niet ebay of dergelijke. Wil je de exacte winkel weten?
|
|
|||
|
|||
Er zijn ook winkels die ze zelf simlockvrij maken en dan met een willekeurig abbo aanbieden. Dus de winkel noemen is misschien wel zo handig in dit geval.
|
|
|||
|
|||
De exacte winkel weet ik niet, maar het was gewoon een t-mobile winkel.
Ik heb hem bij een abo gekregen met internet en al. Maar niemand weet dus hoe ik dit oplos? |
|
|||
|
|||
Als je hem alleen al niet kan ontgrendelen lijkt het me dat er hardwarematig iets niet helemaal in orde is met je iPhone. Ik zou even teruggaan naar de winkel ja.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP: Iphone herkent Sim-kaart niet meer... | jeroenvrijn | Archief | 8 | 15-02-11 20:37 |
Help: geen netwerk / herkent sim niet meer | Kale_Hollander | iPhone algemeen | 1 | 22-10-10 03:30 |
3G herkent SIM niet meer na update 4.1 | Alexat | iPhone algemeen | 1 | 03-10-10 10:36 |
iPhone herkent SIM niet meer | Yurena | Archief | 1 | 02-12-09 22:50 |
iPhone herkent geen liedjes en films meer. | DutchSecret | iPhone algemeen | 2 | 03-09-08 18:51 |
|
|