gebruikstijd en standbytijd = gelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmorgen plots gezien dat mijn gebruikstijd ineens hetzelfde is als mijn standbytijd. Eerste keer dat dit voorvalt, heb alle programma's uitgeschakeld maar lost het nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gebruikstijd en standbytijd = gelijk
Vanmorgen plots gezien dat mijn gebruikstijd ineens hetzelfde is als mijn standbytijd. Eerste keer dat dit voorvalt, heb alle programma's uitgeschakeld maar lost het nog ni op. reboot ook niet.
Heb nu een harde reset gedaan en hangt nu aan de lader. Hopelijk lost dit het op maar twijfel eraan. Iemand enig idee? (niet gejailbraiked en os 4.1) thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraag ivm wisselende datacounter en gebruikstijd | iMonkey | iPhone algemeen | 0 | 11-09-09 13:39 |
Geactiveerd nu gelijk internetten? | tommot | Odido (T-Mobile) | 5 | 04-07-09 19:21 |
Gelijk herstellen naar fw 3.0? | RioolDokter | iPhone algemeen | 2 | 22-06-09 21:51 |
iPhone: Telefoon geeft geen standbytijd meer aan. | onzin | Jailbreak | 4 | 07-01-09 20:41 |
even voorstellen en gelijk een vraag | tomviguurs | Archief | 6 | 10-04-08 14:20 |
|
|