3GS reageert niet op kabel - noch usb noch electriciteit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmiddag, mijn 3GS laadt niet meer op en wordt niet gevonden door de PC. Ik heb geprobeerd: Andere kabels Soft en Hard reset Opladen via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS reageert niet op kabel - noch usb noch electriciteit
Goedenmiddag,
mijn 3GS laadt niet meer op en wordt niet gevonden door de PC. Ik heb geprobeerd:
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lijkt erop dat je dockconnector defect is. Hoop dat je nog garantie hebt.
|
|
|||
|
|||
wouter heeft gelijk,
dit kost 58euom te laten maken mischien zijn er nog goedkopere maar dat weet ik niet. ik denk niet dat ik de site hier mag posten waar dat het kan, als je die wilt stuur dan even een pm |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reactie mensen!
Helaas heb ik geen garantie meer, een reparatie van €58 is gelukkig nog te overzien Een PM met een vertrouwd adres hiervoor word op prijs gesteld. Nogmaals bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
kan me niet meer herinneren hoelang het nou duurde. ISN Service Nederland iPhone en iPod reparatie onderaan staat Dockingconnector in het lijstje misschien weet iemand anders ook nog een goed adres?!? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone reageert niet op usb en dfu | D.run | iPhone algemeen | 6 | 20-03-11 16:25 |
usb kabel 2g / 3g | keesdr | iPhone algemeen | 2 | 04-10-10 14:18 |
Verschil usb kabel | JHX | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 30-07-10 20:03 |
Usb kabel | illie | iPhone algemeen | 0 | 09-01-10 19:31 |
Iphone reageerd niet meer op USB Kabel | m190677s | iPhone algemeen | 26 | 07-02-09 14:32 |
|
|