Agenda bug discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds mijn update naar 4.1 heb ik de volgende bug; Als ik mijn agenda open dan geeft hij een blanco lijst weer terwijl er veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda bug
Sinds mijn update naar 4.1 heb ik de volgende bug;
Als ik mijn agenda open dan geeft hij een blanco lijst weer terwijl er veel afspraken in staan. Om deze weer te geven moet ik eerst naar maandoverzicht en weer terug naar lijst voordat ik de juiste weergave zie. Zijn er nog meer met dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is inderdaad vervelend. Ik heb wel ondervonden dat dit alleen het geval is wanneer de agenda niet meer "op de achtergrond" openstaat. Wanneer ik de Iphone gewoon afsluit na gebruik van de agenda, zonder de agenda te verwijderen (na dubbelklik op de home knop) werkt het bij mij normaal. Laatst gewijzigd door Spreeuwke; 29-09-10 om 22:08. |
|
|||
|
|||
Hier net hetzelfde probleem.
Zal iets voor 4.2 zijn |
|
||||
|
||||
ios 4.2.1. iphone 4
lijstweergave blanco bij afspraken ouder dan een jaar, wel zichtbaar bij maand en dag weergave. kan dus niet zoeken naar oudere afspraken. is dat een fout of een bewuste keuze? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda | Quatz | iPhone algemeen | 0 | 05-02-11 22:15 |
iPad Agenda bug | stringray | iPad algemeen | 0 | 26-08-10 20:41 |
Outlook agenda overzetten in windows live agenda | wous5 | iPhone algemeen | 2 | 27-07-10 08:57 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|