iphone 4 cloon?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ....................
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
.................
Laatst gewijzigd door iiphone4; 26-10-10 om 19:15. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zo te horen is het een valse. Post er eens een foto van
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wie weet of dit een neppe iphone is en heeft ervaring er mee?
hoi beste lezers onlangs een iphone 4 32GB gekocht via via met alle toebehorende...
telefoon beschikt dus over een 32GB interne geheugen simkaart aan de zij kant etc etc niet te onderscheiden van een echte.. want de meeste cloons hebben toch een dubbel sim kaart en een SD kaartje deze niet!! thuis aangekomen zitten zoeken naar nederlandse menu helaas niets op terug te vinden ook de itunes werkt niet etc. is dit een neppe iphone? wie o wie kan mij hiermee helpen. ik heb totaal geen verstand van de iphone verder... |
|
|||
|
|||
Kom op zeg, hoe duidelijk kan het zijn. Je geeft zelf al aan dat je denkt dat ie nep is. Een Nederlands menu hoort er inderdaad gewoon op.
Kun je een screenshot posten ? (kort home en power button indrukken) of foto wellicht?
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb die vermoede omdat er alleen engels opzit? tot zo ver mijn bekend is is een neppe te herkennen aan een dubbel sim en een sd kaartje, deze heeft dat dus niet? En vanavond zal ik een foto posten ben namelijk momenteel niet thuis... |
|
||||
|
||||
Herkent iTunes hem ook niet als je hem aan je pc/laptop hangt??
Misschien is er wat aan te zien, kun je foto's plaatsen?
|
|||
|
|||
Meestal moet je het wel kunnen zien als het een neppe is. Hoe is het sxherm kan me niet voorstellen dat een neppe een resolutie heeft als de Iphone 4.