iphone 4 cloon?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ....................
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
.................
Laatst gewijzigd door iiphone4; 26-10-10 om 19:15. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zo te horen is het een valse. Post er eens een foto van
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wie weet of dit een neppe iphone is en heeft ervaring er mee?
hoi beste lezers onlangs een iphone 4 32GB gekocht via via met alle toebehorende...
telefoon beschikt dus over een 32GB interne geheugen simkaart aan de zij kant etc etc niet te onderscheiden van een echte.. want de meeste cloons hebben toch een dubbel sim kaart en een SD kaartje deze niet!! thuis aangekomen zitten zoeken naar nederlandse menu helaas niets op terug te vinden ook de itunes werkt niet etc. is dit een neppe iphone? wie o wie kan mij hiermee helpen. ik heb totaal geen verstand van de iphone verder... |
|
|||
|
|||
Kom op zeg, hoe duidelijk kan het zijn. Je geeft zelf al aan dat je denkt dat ie nep is. Een Nederlands menu hoort er inderdaad gewoon op.
Kun je een screenshot posten ? (kort home en power button indrukken) of foto wellicht?
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb die vermoede omdat er alleen engels opzit? tot zo ver mijn bekend is is een neppe te herkennen aan een dubbel sim en een sd kaartje, deze heeft dat dus niet? En vanavond zal ik een foto posten ben namelijk momenteel niet thuis... |
|
||||
|
||||
Herkent iTunes hem ook niet als je hem aan je pc/laptop hangt??
Misschien is er wat aan te zien, kun je foto's plaatsen?
|
|||
|
|||
Meestal moet je het wel kunnen zien als het een neppe is. Hoe is het sxherm kan me niet voorstellen dat een neppe een resolutie heeft als de Iphone 4.
IK heb op Youtube wat filmpjes gezien van clones, moet wel zeggen dat het steeds beter lijkt Maar het scherm is meestal minder en is vaker langzamer, vaak kan je gewoon de accu vervangen en het menu is toch wel iets anders. Maar als de nederlandse taal er niet in staat en itunes herkent hem niet ga je toch twijfelen. Hoeveel heb je ervoor betaald? Hoe zit het met de verpakking en accesoires? Laatst gewijzigd door Dyna20; 04-10-10 om 17:37. |
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar iPhone Klonen en Killers
// Samen gevoegd. Zelfde Poster en Onderwerp |
|
|||
|
|||
.........................................
Laatst gewijzigd door iiphone4; 26-10-10 om 19:16. |
|
||||
|
||||
De eerste drie foto's doen vermoeden dat het een echte is, maar het gat op de vierde foto verraadt dat het duidelijk geen echte is.
Aan de kant met het gat moet je de simkaarthouder hebben en niet zo'n lelijk zwart gat. Het gat is trouwens ook te hoog als het de simkaarthouder moest voorstellen. |
|
||||
|
||||
Wat was de prijs die je hiervoor betaald hebt?
Ik bedoel ermee te zeggen:'' If it's too good to be true...
|
||||
|
||||
Duidelijk nep, simcardslot zit veel te hoog. Hoop dat je er niet te veel aan uitgegeven hebt????
|
|
|||
|
|||
Citaat:
enige idee hoe ik kan weten wat voor model dit dan is??? want ik kan de toestel ni openen niets kan dus ook niet achterhalen wat het precies is...?? |
|
||||
|
||||
Tja, das een lastige, kun je niets zien in de instellingen/about of zoiets?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
enige idee wat voor clone dit dan is???? want t lijk namelijk wel op een echte voor een niet ervaren iphone kenner en hoop dat er niet veel in zullen trappen.... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tis natuurlijk sowieso te veel. maar misschien kun je hem gebruiken als mp3 spelert
Geen idee wat dit voor iets is. Geen doos waar iets op kan staan of onder settings/about dat je daar iets kan ontdekken??? |
|
|||
|
|||
nopes doos is gewoon van iphone alles is van iphone...
|
|
||||
|
||||
Dan heb ik geen idee, misschien dat google meer weet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sciphone mislukte cloon? | vandenhurk | iPhone algemeen | 12 | 27-09-12 15:36 |
Deze Cloon is echt mooi | Need-iPhone | iPhone algemeen | 6 | 26-05-11 14:55 |
welke iphone cloon als beste getest | lousou | iPhone algemeen | 9 | 08-07-10 15:54 |
Cloon Iphone aan Itunes hangen | Upodtouch | iTunes | 4 | 12-04-10 17:01 |
|
|