Hoe bewaar jij je iphone?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat heb je er in godsnaam aan dat als je over een jaar, of 2 jaren in sommige gevallen, je telefoon er nog helemaal als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat heb je er in godsnaam aan dat als je over een jaar, of 2 jaren in sommige gevallen, je telefoon er nog helemaal als nieuw uit ziet? Het is toch geen kostbare Rembrandt waar er maar 1 van is ofzo? Het is een gebruiksvoorwerp.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En aangezien de iPhone niet een 'gratis bij je boodschappen'-product is, doe ik er persoonlijk voorzichtig mee, zoals tig andere gebruikers (iig alleen al op dit forum!)
|
|||
|
|||
Ja idd, ik doe er ook voorzichtig mee. Maar als ik sommigen hier hoor draaien ze echt door.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan zeggen heb lopen krassen als een gek met een vijl en geen schade niet het proberen waard
geld voor en achterkant want ps. niet op achterkantje laten vallen lens gaat snel stuk mvg voor haters kreeg al een nieuwe iphone 4 van t-mobile vandaar uitgetest |
|
|||
|
|||
Een iPhone die er nog nagenoeg nieuw uit ziet, is veel meer waard bij een eventuele doorverkoop. Zo heb ik ook nog 350 euro gekregen voor mijn twee jaar oude 3G, en heb ik daardoor mijn iPhone4 eigenlijk maar voor de helft écht moeten betalen. Als ik nu voor deze zorg draag, kan ik binnen twee jaar dus ook voor minder dan de helft van de prijs de iPhone X gaan kopen
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn Iphone in een Sena Case, maar heb ook 2 valenta insteekhoesjes,
thuis mag ie meestal bloot dus verder heb ik overal socks liggen, zodat hij nooit op een harde ondergrond ligt. |
|
|||
|
|||
Bij mij zit hij momenteel in men oud zakje voor een 3G ... Maar heb men bodyGuardz besteld voor Voor & Achterkant & zijkanten. Als die er zijn gaat hij zo gewoon men broekzak in
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mooi dat je nu iets naar je zin gevonden hebt. |
|
|||
|
|||
Gebruik voor de iPad en iPhone bodyguardz. Na een vermogen aan cases, hoesjes e.d. te hebben uitgegeven is dit echt het beste.
Iphone 4 16GB - Ipad 32GB Laatst gewijzigd door LioApplefan; 26-10-10 om 00:47. |
|
|||
|
|||
Re
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kwam jij aan je iPhone? | Boy van Baal | Chat en geruchten | 158 | 11-11-15 15:00 |
iPhone: Hoe heb jij je iPhone gejailbreaked? | A.Gisbers | Jailbreak | 20 | 11-09-10 21:35 |
Hoe heb jij je iphone gekocht? | thioo | Koopinformatie Nederland | 51 | 20-02-08 21:01 |
|
|