cradle voor 4G mercedes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) is bekend of de 4G past in de huidige cradle voor de 3Gs ? ik krijg tegenstrijdige berichten te horen, de dealer zegt dat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
cradle voor 4G mercedes
is bekend of de 4G past in de huidige cradle voor de 3Gs ? ik krijg tegenstrijdige berichten te horen, de dealer zegt dat het wel past, de dame van de helpdesk Mercedes Ned. zegt van niet, maw wel of niet bestellen
https://forum.iculture.nl/image...s/confused.gif |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ha denkinbeeld,
Nee, een iPhone 4 past dus NIET in een originele Mercedes cradle voor de 3GS. Technisch (Bluetooth verbinding e.d.) werkt het wel, maar omdat het formaat van de 4 afwijkt van de 3GS past de iPhone fysiek niet in de cradle (en mis je dus het bijladen en het gebruik van de auto-antenne). De 4 is er met enig forceren wel in te krijgen, maar ik denk dat dan je connector (in de iPhone of in de cradle) al gauw zal bezwijken. Ik wacht zelf ook al tijden op een officiële Mercedes-cradle voor de iPhone 4. Groeten. |
|
|||
|
|||
Mercedes cradle voor iPhone 4
Het onderdeelnummer voor de officiële Mercedes cradle voor de iPhone 4 schijnt bekend te zijn: A212820125.
Ik weet niet zeker of dit een cradle is met aansluitkabel voor de iPod-integratie of zonder. Gevonden op: Mercedes-Benz of Milton Keynes Een wat groter plaatje is te zien via: http://shop.mercedes-benzofmiltonkey...ages/12-10.bmp Binnenkort maar eens aan mijn MB dealer vragen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
welke carkit voor iPhone4? Actief & cradle gewenst | MrM | Koopinformatie Nederland | 0 | 14-12-10 21:43 |
Case / cradle | mear1628 | iPhone Navigatie | 0 | 08-11-10 21:53 |
Iphone cradle / Mercedes | Ossii | iPhone algemeen | 9 | 21-09-10 02:05 |
Carcomm Cradle 3G | wastaal | Archief | 3 | 22-10-08 20:54 |
|
|