Iphone 4 vs Blackberry discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zelf heb een Blackberry Bold 9700, maar als ik nog eens mag kiezen ga ik zeker voor de iPhone, veel gebruiksvriendelijker, meer apps, gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zelf heb een Blackberry Bold 9700, maar als ik nog eens mag kiezen ga ik zeker voor de iPhone, veel gebruiksvriendelijker, meer apps, gewoon beter .
Alleen Blackberry heeft Ping en een lekker Qwerty.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat ik heel erg mis van de BB is de msn en het toetsenbord... Msn app op iphone vind ik 3x niks of ik heb nog niet de goeie gevonden
|
|||
|
|||
Ik heb zelf een blackberry 9780 al 2 weekjes ben er tevreden mee en heb een ipod toch er bij geschaft voor de apps etc
|
|
||||
|
||||
Zou ook zeker voor de iPhone gaan. Ik denk alleen dat er een toch wel een paar praktische voordelen zijn aan de BB, zoals inderdaad de batterij bijvoorbeeld.
Verder zie ik naast de iPhone stukken meer potentie in Android toestellen dan BB's. Als je dan toch een toestel met toetsenbord wilt is de HTC Desire Z ook zeker een hele mooie!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blackberry of iPhone? | Razors | Koopinformatie Nederland | 3 | 11-03-11 02:42 |
blackberry to iphone | haelters.thierry | iTunes | 2 | 30-12-10 13:17 |
Blackberry adresboek >Iphone | impex2000 | iPhone algemeen | 2 | 24-03-08 23:57 |
|
|