Hoe kan ik iets verplaatsen op internet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allemaal, Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik de foto van het graan kan verplaatsen naar de rode lijn onder de kippen? Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik iets verplaatsen op internet?
Hoi Allemaal,
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik de foto van het graan kan verplaatsen naar de rode lijn onder de kippen? Als ik het graan probeer te verplaatsen naar beneden beweegt mijn hele scherm mee. De foto komt van mijn computer af, maar het gaat natuurlijk over mijn Iphone 4 16gb. Hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt. groetjes michael |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is dat een Flash-game? Zo ja, dan gaat die niet werken op de iPhone
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik mijn Iphone 3g instellen voor continu internet | markyvonne | iPhone algemeen | 2 | 09-01-11 16:48 |
Hoe compile ik iets voor cydia? | sentmen | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 04-10-10 15:34 |
hoe installeer ik iets via cydia en installer | chrisje1986 | Archief | 3 | 02-02-09 18:04 |
Hoe deinstaleer ik iets | Binky | Jailbreak apps en thema's | 6 | 12-05-08 21:14 |
itouch iconen 114 kan ze niet verplaatsen | gmlens | Unlock [archief] | 1 | 16-04-08 16:49 |
|
|