raar lichtvlekje in scherm nieuwe iphone4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren heb ik mijn nieuwe iPhone 4 in ontvangst genomen van T-Mobile, en hem 's avonds meteen geïnstalleerd. Ik zag echter direct een gek lichtvlekje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
raar lichtvlekje in scherm nieuwe iphone4
Gisteren heb ik mijn nieuwe iPhone 4 in ontvangst genomen van T-Mobile, en hem 's avonds meteen geïnstalleerd. Ik zag echter direct een gek lichtvlekje op het scherm zitten, het is een puntje van een paar millimeter, dat veel feller oplicht dan de rest van het scherm, alsof er een lampje onder het scherm brandt.
T-mobile heeft me zojuist verteld dat dit een olievlek is, die nog moet oplossen tussen de glaslagen, wat binnen enkele weken moet gebeuren. Maar het is geen "yellow-spot" zoals deze op internet worden besproken. Ik vraag me af of iemand iets dergelijks heeft meegemaakt, en hoe dit is afgelopen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb nu precies hetzelfde met mijn htc, is het probleem bij jou uiteindelijk verholpen, zo ja hoe?
|
|
|||
|
|||
Is een hot spot in het lcd waarschijnlijk, zou onder garantie moeten vallen.
|
Labels |
iphone, scherm, vlek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm van iPhone 3gs doet raar | lammertinkm | iPhone algemeen | 7 | 07-05-10 17:36 |
Herstelbestand teruggezet raar 1e scherm... | JohnO | Archief | 4 | 02-05-10 14:12 |
raar scherm probleem | snatcher87 | iPhone algemeen | 5 | 08-12-09 16:46 |
Raar scherm bij jailbreaken | maltje | Archief | 1 | 11-05-09 19:11 |
iPhone 3G: Na jailbreak en unlock raar scherm | Mrmike | Unlock | 7 | 27-01-09 16:20 |
|
|