raar scherm probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Grtz , ik heb vorige week tweedehands een iphone aangekocht . Perfecte staat , MAAR heb nu en dan het probleem dat het scherm niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
raar scherm probleem
Grtz , ik heb vorige week tweedehands een iphone aangekocht .
Perfecte staat , MAAR heb nu en dan het probleem dat het scherm niet meer reageert op touch aanraking. Het is geen freeze want games en filmpjes blijven verder werken. Home screen button werkt ook maar de aanraking van het scherm valt helemaal weg. Door middel van de wake/sleep button is alles terug in orde. Een echt irritant probleem. Ik heb inmiddels ondekt wanneer ik druk uitoefen in het gebied juist boven het scherm dat het touchscreen wel terug werkt. Iemand enig idee hoe ik dit kwaaltje kan verhelpen ? Alvast bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Harde reset al geprobeerd?
|
||||
|
||||
Klinkt als dit probleem : https://forum.iculture.nl/f28/i...coma-mode.html
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ik denk dat dit een hardware probleem is. Slechte verbinding ofzo ? Nog iemand die dit probleem had ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
lijkt mij een wakkel contactje in je aansluiting van de touchscreen. ben bang dat je de touchscreen moet vervangen.
Dit gebeurt wel vaker als een of andere nitwit het ding zelf gaat openmaken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
raar lichtvlekje in scherm nieuwe iphone4 | Roobster7780 | iPhone algemeen | 2 | 07-03-11 18:13 |
Scherm van iPhone 3gs doet raar | lammertinkm | iPhone algemeen | 7 | 07-05-10 17:36 |
Herstelbestand teruggezet raar 1e scherm... | JohnO | Archief | 4 | 02-05-10 14:12 |
Raar scherm bij jailbreaken | maltje | Archief | 1 | 11-05-09 19:11 |
iPhone 3G: Na jailbreak en unlock raar scherm | Mrmike | Unlock | 7 | 27-01-09 16:20 |
|
|