Iphone start niet op Maar ... ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey wie o wie helpt mij uit deze probleem... heb een iphone en die start niet op en heb aleen een zwart beeld dus staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone start niet op Maar ... !
Hey wie o wie helpt mij uit deze probleem...
heb een iphone en die start niet op en heb aleen een zwart beeld dus staat gaat niet aan ,( alleen met itunes krijg ik bij herstellen een beeld ) Als ik hem probeer te herstellen , blijft hij haken , ik krijg een APPLE in beeld maar net op de helft van de laad balk houd hij er mee op , en bij itunes zie ik de hele dag , heb hem 12uur lang aangelaten " Herstel van Iphone controleren ? " Heb al een 3.1.2 software gedownload Shift+Herstellen geprobeert wat dan ook blijft gewoon vast lopen . Krijg ook geen fout melding . Nooit gejailbreaked of wat dan ook Laatst gewijzigd door Dejviisz; 07-12-09 om 22:40. Reden: duidelijkheid |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer hem eens in DFU te herstellen, (zie Wiki)
|
|||
|
|||
heb het al vaak geprobeert maar toestel reageert op geen enkel knop !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs gejailbreakt en cydia geïnstalleerd maar start niet op | jurd91 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-10-10 20:51 |
nieuwe accu iphone doet het weer maar start niet op | vankraay | iPhone algemeen | 11 | 18-06-10 20:04 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone start niet op Maar ... ! | Dejviisz | iPhone algemeen | 0 | 07-12-09 22:38 |
Scherm registreert aanraking maar start app niet altijd | Kaysar | iPhone Apps | 8 | 28-02-08 18:48 |
|
|