Onderkant TouchScreen doet het niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb vandaag mijn iphone laten vallen en hij kwam op de onderkant terecht en was blij dat mij glas nog heel was, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onderkant TouchScreen doet het niet
hallo,
ik heb vandaag mijn iphone laten vallen en hij kwam op de onderkant terecht en was blij dat mij glas nog heel was, maar ik kwam er later achter dat de onderkant van mijn touchscreen het niet doet. Ik kan nu bijvoorbeeld niet bij mn dock, ik kan het nog wel ontgrendelen. hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor mvg, moessi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Defecte iPhone! Niets aan te doen... je kan op internet proberen een nieuw touchscreen met glas te kopen en zelf te prutsen om het te vervangen.
Garantie is het alleszins niet, maar je kan proberen. Dus binnen brengen bij je gsm leverancier/apple store en vragen of dit toch onder garantie kan geregeld worden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
{Gedeeltelijk} Touchscreen doet het niet! | Kayserii | iPhone algemeen | 1 | 22-06-08 18:13 |
touchscreen doet het niet | birdy | Unlock [archief] | 22 | 25-05-08 22:01 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|