iPhone 3Gs problemen na val discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) een uur gelegen is mijn iphone gevallen, iemand stootte tegen mij aan in de gang op school door de drukte heb ik niet kunnen zien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3Gs problemen na val
een uur gelegen is mijn iphone gevallen,
iemand stootte tegen mij aan in de gang op school door de drukte heb ik niet kunnen zien wie het was. echter, nu doet de home knop het niet meer. dus ik dacht ik sluit 'm aan op de laptop en herstel in iTunes, maar het is net alsof hij het kabeltje niet pakt. want daarna deed ik hem aan de lader, en hij laadde ook niet meer op! heeft iemand hier ervaring mee ? of heeft iemand een advies ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het is vrij duidelijk dat er goed wat aan de hand is, ik zou T-Mobile maar is inlichten.
Heb je hem ook verzekert? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen service/zoeken provider na val Iphone 3gs | jvanofferen | iPhone algemeen | 30 | 21-08-11 12:47 |
Iphone garantie-uitbreiding bij val of waterschade | Crazyguy | iPhone algemeen | 1 | 24-10-10 22:40 |
Iphone werkt nog na val 40m | Mobi666 | Chat en geruchten | 10 | 11-04-10 15:33 |
stof onder scherm na val en meer problemen | rubenpeters | Archief | 1 | 16-12-09 18:18 |
HELP!! iphone blijft aan/uitgaan na val | mister@ | iPhone algemeen | 2 | 13-01-08 19:56 |
|
|