Hoe lang heeft mijn gesprek geduurd? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lekzzz Enig idee of er ook zoiets al voor smsjes is Dit kan je zien met biteSMS...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
player156; Als je het pakketje Jiggy Runtime installeert moet het lukken. Ik had dit ook op mijn Iphone 8GB, maar zag nog net bij het downloaden van het ICall pakketje dat je Jiggy Runtime nodig hebt. Succes
|
|
||||
|
||||
klopt helemaal. na het installeren van de Runtime werkt het perfect
|
|
||||
|
||||
iLog gebruik k al enige tijd, en dit is een aanrader.
|
|||
|
|||
Ilog is toch betaald
ik heb ilog geinstaleerd maar ik krijg steeds een vervelende signaal op mijn display dat trail versie voorbij is.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb het programma icalls op mijn iphone. maar als ik mijn datum wil instellen van wanneer tot wanneer. dan blijft het typmenu. heeft iemand een oplossing hoe ik die typmenu kan weghalen om de instelling door te voerne
|
|
|||
|
|||
Gewoon toch op het andere menu klikken, de instellingen blijven (jammer genoeg) alleen voor dat moment geldig. Als jee weer opnieuw naar iCalls gaat moet je het opnieuw invoeren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Status 3...hoe lang nog?? | marcootje75 | Odido (T-Mobile) | 7 | 17-08-10 11:41 |
hoe lang duurt jailbreak | sten123 | Archief | 1 | 30-12-09 22:48 |
Video: Hoe lang kan ik filmen ? | conner | Muziek, foto & video | 5 | 21-09-09 21:14 |
Hoe te bepalen welke firmware mijn iphone heeft? | Freak_15 | Archief | 2 | 21-10-08 15:22 |
1.1.2 --> 1.1.3 heeft 1:55 uur geduurd!!! | O.G. | Unlock [archief] | 2 | 04-02-08 03:09 |
|
|