asus eee pc 1001px en tetherme discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben nog niet zo lang bezig met de iphone mijn iphone 3gs 32gb heb ik via jailbreakme gejailbroken en heb het programma tetherme eropgezet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
asus eee pc 1001px en tetherme
ik ben nog niet zo lang bezig met de iphone
mijn iphone 3gs 32gb heb ik via jailbreakme gejailbroken en heb het programma tetherme eropgezet op mijn acer met windows7 pro geen probleem on te activeren en dat werkt goed maar nu heb ik een acus eee pc 1001px met windows7 starter en daar kan ik tetherme niet voor elkaar krijgen heb ik hier extra drivers nodig of een ander programma ik kom er niet meer uit alvast bedankt voor de reacties groet pieter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Tethering werkt volgens mij niet via NL operators
|
|
|||
|
|||
ik heb het al voor elkaar
moest 9.2 van itunes installeren en de instellingen in mijn iphone goed zetten nu kan ik via kabel of via bluetooth tethering toepassen op mijn eee pc hoop dat jullie hier ook wat aan hebben |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TetherMe Hotspot functie | ballegooier | Jailbreak apps en thema's | 30 | 26-07-11 22:34 |
iTether of TetherMe? | iDavid | Jailbreak apps en thema's | 6 | 12-11-10 01:03 |
Tetherme, wat is er voor nodig? | justme | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-08-10 13:10 |
Wat we nog van Asus gaan krijgen. | Michael | Chat en geruchten | 4 | 16-06-09 11:14 |
|
|