Iphone 4 binnen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Yes, eindelijk me iphone 4 binnen, tmobile vertelde mij dat de levetijd 4 weken duurde ma ik had na 4 weken nog niets gehoord van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 binnen
Yes, eindelijk me iphone 4 binnen,
tmobile vertelde mij dat de levetijd 4 weken duurde ma ik had na 4 weken nog niets gehoord van me telefoon, uit nieuwschierigheid ben ik naar tmobile gestapt om te vragen waar mn toestel bleef. t-mobile vertelde mijn dat de levering nog 2-3 weken kon duren, ik vroeg op een dinsdag komt er deze week geen vracht meer dan? tmobile antwoordde nee, we hebben al 5 weken geen vracht meet gehad dit kan 2-3 weken duren, ben dus naar huis gegaan met het gevoel nog 3 weken w8en maar vrijdag werd ik om 09:30 gebeld door t mobile, je iphone is binnen! ik blij, want dinsdags zeiden ze duurt 2-3 weken, en vrijdags was ie al binnen yeah that feels good! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN | Dejviisz | Koopinformatie Nederland | 19 | 03-09-10 00:06 |
Mijn iPhone 4 is binnen!! | macgreek | iPhone algemeen | 186 | 24-07-10 20:28 |
iPhone binnen | Rhoxors | Chat en geruchten | 4 | 01-04-09 17:35 |
Iphone binnen, wat nu??? | remix999 | Archief | 1 | 09-09-08 13:32 |
Gezocht: Iphone binnen NL | Jeffry | Archief | 1 | 23-11-07 15:48 |
|
|