iPhone zet zichzelf terug in de tijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Fellow iPhoners, Ik had vanochtend het probleem met mijn iPhone dat hij zichzelf terug had gezet in de tijd. Het was eigenlijk 10 november rond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone zet zichzelf terug in de tijd
Fellow iPhoners,
Ik had vanochtend het probleem met mijn iPhone dat hij zichzelf terug had gezet in de tijd. Het was eigenlijk 10 november rond 8 uur, maar mijn iPhone stond op zondag 7 november, met als tijd 5.03 am Ik heb het zelf niet ingesteld en ik mijn mijn iPhone staan op automatisch tijd bijhouden, dus ik wou vragen of er nog andere dit probleem hadden. Ik heb het al wel opgelost door opnieuw te synchroniseren met mijn mac, maar ik blijf het raar vinden. Ik heb geen jailbreak en ik draai op de laatste versie van iOS, want ik had nog gezocht naar nieuwere versies, maar die waren nog niet beschikbaar. Het enige probleem wat ik er ook mee had was dat ik te laat op werk was, omdat het voor mijn iPhone (die ik ook als wekker gebruik) nog geen 7 uur was >.< |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Had het zelfde probleem, maar na een beetje puzzelen is het mij ook gelukt. Was wel een nare verassing, gebruik de 3GS ook als wekker en voor afspraken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zet terug vanaf reservekopie verdwenen | pieterwillems | iPhone algemeen | 1 | 26-08-10 01:08 |
iPhone zet zichzelf uit | S¡mon | iPhone algemeen | 8 | 27-11-09 00:12 |
Windows: itunes zet apps niet terug op iphone | stapelbergje | iTunes | 1 | 14-10-09 12:31 |
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? | XIII | iPhone algemeen | 0 | 02-10-09 11:04 |
|
|