//

Help: factuur okt € 12.000,- > hoe kan dit?

Help: factuur okt € 12.000,- > hoe kan dit? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis In belgie heeft een persoon in den buitenland gesurft met zijn iphone; 5000 euro moest deze dokken bij proximus; per ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-11-10, 17:56
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
In belgie heeft een persoon in den buitenland gesurft met zijn iphone; 5000 euro moest deze dokken bij proximus; per 1MB moest deze meende ik 20 euro betalen.

Toen ik in spanje was xxxtal jaren geleden had ik 50mb verbruikt mee m'n iphone; ik wist de prijzen hoger lagen dan in belgie natuurlijk maar dat dat zo duur was wist ik niet en ik werd ook door de provider niet gewaarschwud (hetgeen ze nu wel doen).
50MB had ik vebruikt en moest meer dan 500 euro dokken.Ik heb er 167 euro vanaf kunnen peuteren.
Toen wist ik het niet dat je er andere providers waren die 2.5 en 3.5 euro waren per 1MB.Ik zat op het duurste tarief dan nog te surfen.

Dan heb ik nog een LG gehad (brol); ik had geen data abo ook; toen ik op het internet ging werkte dit met tijd, ik sloot m'n lg af en mijne maat zegde me, ben je wel zeker je internet is afgesloten, ik keek opnieuw en gvdm man, dienen tijd bleef gewoon verder lopen, had ik toen dit niet nagegaan dan zou ik ook een rekening om u tegen te zeggen hebben gekregen en zo zou ik ook aan een rekening komen van meer dan 1500 euro.

Wie een smartphone koopt neemt het beste een data abo en voor in den buitenland is het nog altijd het beste je via internet cafe gaat.
In belgië kun je tegenwoordig bij Mobistar datakaarten voor het buitenland kopen. Op die manier kan je goedkoper (daarom nog niet goedkoop) surfen in het buitenland. Zo hebben ze ook paketten voor SMS'n en belverkeer. heb verleden jaar op die manier toch behoorlijk wat geld uitgespaard.

Weet natuurlijk wel niet hoe dat zit met Proximus, maar het zou mij verwonderen dat wanneer dit kan bij Mobistar, dit niet kan bij Mobistar..

En toestanden die jij hebt gehad zoals in Spanje, kunnen normaalgezien niet meer voorvallen. De max-prijs per gedownloadde MB is nu wettelijk vastgelegd. Ligt zo rond de 3,65 euro dacht ik. Maar eens je de Europese grens buitengaat (en dus ook Zwitserland, Andorra), beland je in een totaal andere roaming waar je een stuk maar betalen zal.
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-12-10, 20:42
ReneK ReneK is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 20
Standaard

is er al een update hoe dit gaat aflopen ??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes Iphone info venster Leeg.. hoe kan ik dit oplossen? AquaDragon iTunes 2 17-12-10 16:26
Itunes venster leeg, hoe kan ik dit oplossen? AquaDragon iTunes 0 26-11-10 22:56
Iphone 4 duurder hoe kan dit? John23 Koopinformatie Nederland 2 25-07-10 11:50
Kan telefoon niet opnemen, hoe kan dit? wermar iPhone algemeen 5 14-09-08 13:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:44.