Eerste OS 4.2 bugs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben jullie die aanbiedersupdate al geinstalleerd?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hebben jullie die aanbiedersupdate al geinstalleerd?
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
"Hebben jullie die aanbiedersupdate al geinstalleerd?"
Wat bedoel je precies? |
|
|||
|
|||
nadat ik had geupdated kreeg ik direct (opnieuw aansluiten aan itunes) een melding dat er nieuwe aanbiedersupdate te downloaden was........
zie mijn eerdere post op pag 1 hierover Laatst gewijzigd door Rink; 23-11-10 om 00:23. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
foutje.... ik heb mijn tekst gewijzigd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS 4.2.1 iPod functie werkte na update niet meer, wel nummers met koppeling iTunes maar via toestel niks. Na extra synchronisatie alles weer iPod functie. Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-11-10 om 01:16. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelfde bij mij. Zit alleen nog met feit dat Visual Voicemail weg is en dat beluisterde berichten niet zijn te verwijderen! Iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
iOS 4.2 installed. Terug op zomertijd!
Waarschijnlijk het geval van de update van de operator settings. Ik zit op het netwerk van KPN/Telfort. Was dus vroeg op.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
na dit gelezen te hebben ging mijn biologische wekker een half uur voor mijn echte wekker af.... |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren de update uitgevoerd. Tot mijn grote schrik kom ik niet meer op het netwerk van Vodafone. De Iphone zoekt af en toen naar het netwerk maar er gebeurt verder niets meer ...... Hellup. Zie ook geen mogelijkheid meer om handmatig naar providers te zoeken.
Laatst gewijzigd door mavical; 23-11-10 om 09:21. |
|
||||
|
||||
Hier wil FaceTime niet meer activeren. Ik heb hersteld naar 4.2.1.
|
|
|||
|
|||
Het probleem bij mij was de tijd. Als ik stel automatisch aanzette sprong hij 2,5 uur terug in de tijd. Met 4.2.1. is dat nog steeds niet hersteld. Weet iemand vwat ik moet doen??
|
|||
|
|||
Na update naar 4.2.1 is mijn IPod Library leeg.. Alhoewel ik wel vermoed dat de tracks er nog opstaan aangezien hij onder Settings->General -> About roept dat ik 3208 songs heb. Klopt wel zo ongeveer ;-)
|
|
|||
|
|||
Oplossing is natuurlijk opnieuw syncen met Itunes wat ik vanavond zal proberen. TGoch maar even melden als bug hier.
|
|
|||
|
|||
Hier werkt de Wi-Fi niet meer; niet op de iPad en niet op de iPhone. Ik zie geen enkel netwerk meer. Na herstel netwerkinstellingen zijn de netwerken wel weer zichtbaar, maar zodra ze worden gebruikt, verdwijnen ze weer. We hebben het hier met meerdere iPads en iPhone 4. Op een iPhone 3GS werkt het wel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen calender meer en contacts zijn verdwenen. |
|
||||
|
||||
Ik heb alle reacties (lees: hierboven geschreven bugs) even gelezen en bij mij alleen maar goed nieuws: nergens last van.
Geen lege mails, wel de nieuwe SMS-tonen (maar wanneer kunnen/mogen we eindelijk zelf eens wat eigen sms-tonen toevoegen?????), iPod staat nog vol, netwerk en provider zijn OK, klok staat nog juist en Airplay vind ik niet direct maar dat interesseert me ook niet. Dus: no problemo hier. De update werd gedaan via iTunes 10.1 met gekoppelde iPhone 4 (vorige FW was 4.1) en duurde alles bij elkaar ongeveer 10 minuutjes. Succes iedereen |
|
||||
|
||||
Bij mij werkt Visual Voicemail ook niet meer
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
12 Bugs Found In iPhone OS 3.0 | bicabo | Chat en geruchten | 2 | 26-06-09 10:40 |
Bugs in softwareupdate 3.0 | bluevoice | iPhone algemeen | 15 | 20-06-09 20:11 |
Enkele Bugs | francebramie | Archief | 3 | 15-05-09 20:51 |
Mac OS X: Bugs iTunes 8.0 | Doblie | iTunes | 2 | 10-09-08 15:29 |
|
|