Eerste OS 4.2 bugs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet niet of deze al doorgegeven was en of er een fix voor is, maar de mail app haalt niet meer automatisch me mail meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Weet niet of deze al doorgegeven was en of er een fix voor is, maar de mail app haalt niet meer automatisch me mail meer op.
Ik heb hem ingestelt op een half uur maar hij doet helemaal niet hij haalt pas nieuwe mail binnen als ik de app handmatig opstart. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik kan de 4.2 versie niet downloaden
Hoi, ik kan met mijn Iphone 4 de nieuwste software niet downloaden dus de IOS 4.2?
Ik krijg de foutmelding 3014. Weet iemand hoe ik deze software er toch op kan krijgen? Groetjes Else |
|
|||
|
|||
Sinds ik iOS 4.2.1 op mijn iPhone 4 heb geinstalleerd is de voicedialing uitspraak die ik over mijn carkit hoor veel zachter dan voorheen met iOS 4.1.
Kan alleen nergens een volume regeling hiervoor vinden. Iemand enig idee e/o ook dit probleem? |
|
|||
|
|||
Ben ik nu echt de enige die dit (bovenstaande) probleem heeft.....???
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Na update werkt email niet goed meer (iPad 64gb 3G)
Na de update naar 4.2 is mijn mail niet meer betrouwbaar. Soms springt hij terug naar springboard. Soms blijft hij op "zoeken naar email" staan. Als ik dan een mailtje intyp en op verzenden druk dan is mijn mail weg, maar wordt niet verstuurd. Staat niet in verzonden ook niet in concepten, somber werkmvoor niets.
Staat hij niet op "zoeken naar Email" dan gaat het gewoon goed. Het verzenden geluidje komt erbij en weg is hij en staat gewoon in de map "verzonden" Wie heeft de oplossing? Natuurlijk heb ik al een keer opnieuw opgestart. Overigens merk ik bij meerdere AppS dat hij minder stabiel geworden is. Het maakt niet uit of ik andere programma's in de achtergrond heb draaien of niet.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
agenda fout?
kan sinds de update niet verder dan een jaar terug in de lijst weergave (en dus ook niet naar afspraken zoeken die langer dan een jaar geleden zijn). Wel zijn alle afspraken (tot 2007) zichtbaar in maand en dag weergave. Doe ik iets doms of is het een fout. |
|
|||
|
|||
Mijn navigon TM doet raar. Scherm gaat steeds bijna in sluimerstand, waarna het lijkt of navigon dan zegt heh ik ben bezig en het scherm weer helder wordt.
Heel apart! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarnaast reageerd de home button ook niet meer goed. Zo irritant... |
|
|||
|
|||
pc kan iphone niet meer vinden
Goedemiddag,
sinds ik 4.2.1 geïnstalleerd heb op mijn iPhone 3G/16 kan ik hem via pc niet meer zien: aansluiten met usb kabel op usb poort (waar ik hem voorheen ook altijd op aan heb gesloten) doet niets. Ook opladen geeft geen crimp, terwijl ik met dezelfde kabel wel via het stopcontact kan opladen (dus ligt niet aan kabel). Als ik bv mijn fotocamera neem, dan doet usb poort het wel...wat nu? EDIT: mijn probleem heeft zich blijkbaar vanzelf opgelost! koppelen aan pc werkt weer....(wonderen zijn de wereld nog niet uit). Laatst gewijzigd door XIII; 02-01-11 om 15:53. Reden: Berichten samengevoegd |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wie weet de oplossing? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
12 Bugs Found In iPhone OS 3.0 | bicabo | Chat en geruchten | 2 | 26-06-09 10:40 |
Bugs in softwareupdate 3.0 | bluevoice | iPhone algemeen | 15 | 20-06-09 20:11 |
Enkele Bugs | francebramie | Archief | 3 | 15-05-09 20:51 |
Mac OS X: Bugs iTunes 8.0 | Doblie | iTunes | 2 | 10-09-08 15:29 |
|
|