Resolutie te laag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone 4 iOs 4.1 Geen jailbreak Ik heb het spel ' Infinity Blade ' geïnstalleerd en gespeeld. Prachtig! Opeens haperde de besturing en de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Resolutie te laag
iPhone 4 iOs 4.1 Geen jailbreak
Ik heb het spel 'Infinity Blade' geïnstalleerd en gespeeld. Prachtig! Opeens haperde de besturing en de iPhone geeft nu alles (niet alleen de app) weer in een lage resolutie waardoor de informatie niet meer op het beeldscherm past. Tijdens de opstart begint hij met de hoge resolutie, waarna direct de lage resolutie verschijnt. Het numeriek display voor het activeren wordt daardoor maar gedeeltelijk getoond. Hierdoor is het praktisch onmogelijk om zelfs maar in het beginscherm met alle apps te komen. Ik wil liever niet upgraden naar iOs 4.2.1 vanwege een toekomstige unlock. Ik wil in ieder geval mijn huidige baseband behouden. Wie weet hoe ik de iPhone kan herstellen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De app er eens afgegooid en herbegonnen?
|
|
||||
|
||||
Heb je niet (per ongeluk) "Zoomen" ingeschakeld onder Toegankelijkheid?
|
|||
|
|||
Ik heb de app verwijderden de iPhone gereset. Geen verandering.
Wouter, bedankt! Jouw suggestie was de oplossing van mijn probleem. Het is mij wel een raadsel hoe de Phone in deze modus kan blijven hangen. Een bug in de app? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Resolutie opstartscherm | petergoesiphone | iPhone algemeen | 5 | 08-03-11 21:25 |
Resolutie iphone 4g, 3g(s) | bluecola | Ontwikkelen voor iOS | 13 | 27-11-10 01:21 |
Icons iPhone 4 hoge resolutie tijdens update, lage resolutie na installatie | bluevoice | iPhone algemeen | 0 | 09-09-10 11:46 |
iOS4 Simulator resolutie. | pposthoorn | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 27-08-10 11:59 |
video resolutie | sabe | Muziek, foto & video | 3 | 28-07-09 19:43 |
|
|