Tochscreen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een problemen met het touchscreen. Met bv sms kan ik onder in het scherm niets selecteren. Bv. het symbool om met cijfers te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tochscreen
Ik heb een problemen met het touchscreen.
Met bv sms kan ik onder in het scherm niets selecteren. Bv. het symbool om met cijfers te kunnen typen en return en spatie toets reageert ook niet In het hoofd menu kan ik wel alles aan raken op die hoogte. Waar ligt dit dan aan.Is dit software of de hardware wat niet goed functioneerd. Ik hoor het graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lijkt softwarematig, gezien het feit dat zich dit niet altijd voordoet. Probeer eens een harde reset.
|
|||
|
|||
Ik zal het proberen,maar het is wel zo dit probleem altijd bij de zelfde menu`s voorkomt.
Bij sms en internet en Wi-Fi instelling. Wel erg vreemd.Ik heb hem vandaag nog wel met de nieuwe firmware geupdate dit zonder resultaat. |
|
|||
|
|||
Ik heb een harde reset uitgevoerd maar zonder resultaat.het probleem blijft.
Kan het aan het Digitizer scherm liggen? |
|
|||
|
|||
Iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Nieuwe kopen?
|
|
|||
|
|||
Goede oplossing Apotheosis!!
Is er niemand die wel ervaring heeft met het repareren van deze iphones. Ik ga het zelf vervangen en als iemand al eerder zo probleem heeft gehad hoef ik alleen het onderdeel te vervangen wat defect is. Dan hoef ik geen nieuwe te kopen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tochscreen werkt niet meer/ loopt vast! | yesley | iPhone algemeen | 2 | 19-12-10 20:56 |
|
|