Batterij leven verlengen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) croiman: een week? Batterijlevensduur... Ik geloof het niet haha. Trouwens ik heb boss en netservices geinstall op 1.14 en bij mij stind gprs aan. Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
croiman: een week? Batterijlevensduur... Ik geloof het niet haha. Trouwens ik heb boss en netservices geinstall op 1.14 en bij mij stind gprs aan. Maar ik zie geen knopje ssh staan.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Een week standby is best mogelijk hoor... Als je hem verder niet gebruikt verbruikt de iPhone nauwelijks stroom.
Normaliter heb ik Wi-Fi, Edge en Bluetooth (voor de carkit) aanstaan. Dan doe doe ik zo'n 2 a 3 dagen met een acculading. (Als ik er weinig mee speel red ik krap 3 dagen) als ik zo af en toe een spelletje iSolitaire, Mahjong speel dan kan ik nog makkelijk een nachtje bij mijn vriendin gaan slapen zonder een lader mee te nemen. Tijdens de wintersport stonden Wi-Fi, edge en bluetooth uit, verder heb ik de telefoon weinig gebruikt, alleen een enkel smsje, en af en toe een uurtje muziek luisteren (scherm uit) Toen gingen 4 a 5 dagen zonder problemen... De laatste versie van OpenSSH draait volgens mij trouwens via xinet.d, en draait geen eigen daemon meer, daardoor gebruikt het nauwelijks extra stroom als het niet gebruikt wordt. Laatst gewijzigd door martijn02; 07-03-08 om 14:55. Reden: SSH stukje toegevoegd |
|
||||
|
||||
als je geen knopje SSH hebt staan, heb je mss geen openSSH erop staan, kun je via putty of Winscp in je iphone? zonee, dan staan deze er nie op, en ja ik kan 1week met iphone uithouden mits alle services uitstaan, ook edge gprs uit.
|
|||
|
|||
Als ik sysinfo bekijk zie ik ook geen process staan met openssh als naam ofzo. Wel heb een "sh" process. Wat is dat? Ik zal eens proberen via putty of winscp erin te komen.
|
|
|||
|
|||
Croiman, bedankt voor tip "netservices". Ik gebruikte "services", die gaf aan dat edge uitstond. Netservices zei aan. Heb edge nu op beide manieren uitstaan en batterij gaat (nog) langer mee.
|
|
||||
|
||||
graag gedaan, daarom dat ik NetServices van Copycoders gebruik.
|
|
||||
|
||||
Had hetzelfde 'probleem'. BossPrefs zei dat EDGE uit stond terwijl 'Netservices' aangaf dat hij nog aan stond. Vreemd!
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook over van services naar netservices. Zeer nette app, maar weet iemand waar het probleem nou ligt dat edge zo moeilijk uit te zetten is? Ik hoor soms succes verhalen, maar bij de meeste gaat edge simpelweg niet uit.
|
|
|||
|
|||
vreemd hoor.
Ik haal over het algemeen 1 dag nog niet eens. Laat staan 3 dagen. Wat doe ik verkeerd? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Afgezien van de adviezen uit eerdere post die je even na kunt kijken denk ik dat je waarschijnlijk weinig verkeerd doet. Mijn iPhone gaat ook 1 dag mee. Je kunt het treffen met een batterij maar ook, zoals wij, pech hebben.
|
|
||||
|
||||
Geen probleem met de batterij. ik heb ook bosspref. alles kan je uitzetten. 2 a 3dagen met normaal bellen en wel gprs aan! greets
|
|||
|
|||
Je kan het een keer slecht treffen in batterij, maar ik vermoed eerder dat er functionaliteit aanstaat die je niet veel gebruikt.
Gebruik "netservices", zet alles uit (behalve autolock), controleer tab-blad"add-ons" dat je ssh uitstaat. Zet Wi-Fi, bt uit. Dan moet je een heel eind kunnen komen. Als ik een dag zit te spelen met van alles en nog wat dan is ie na een dag wel leeg. Gebruik ik niets en bel een aantal minuten per dag dan gaat ie wel een week mee. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb voor de rest weinig aanstaan. Bel misschien wat veel dat kan
|
|
||||
|
||||
Ik heb veel plezier van deze extra batterij:
Macally | External Li-ion Battery for iPod | IP-A481 | B&H Photo |
|
|||
|
|||
Misschien een domme vraag, maar hoe installeer ik bossprefs? hij staat niet in mijn installer lijst...
|
|
|||
|
|||
Heb je community Sources geinstalleerd? Of misschien staat hij tussen Bigboss's beta/experimental sources? Deze repository ff zoeken en installeren met installer. Mocht dit niet lukken ff google voor een betere oplossing?
|
|
||||
|
||||
biggboss source toevoegen, kunt beter NetServices van copycoders nemen, die zetten alles daadwerkelijk uit.
|
|
|||
|
|||
Thnx voor de tip, heb bigboss gevonden . Maar probleem is dat ik kpn heb, waardoor hij dus vraagt om de simcode en vervolgens edge/gprs weer aanzet.. ik zal er vanavond weer ff aan werken .
Laatst gewijzigd door Efron; 15-03-08 om 16:52. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 leeft eigen leven | Smartbelg | iPhone algemeen | 6 | 27-11-11 22:04 |
abbonnement verlengen? | nickdw | Odido (T-Mobile) | 2 | 22-06-09 20:18 |
Belsignaal leidt eigen leven ... | Bellinger | iPhone algemeen | 3 | 09-03-09 16:06 |
Verlengen | Geert8 | Odido (T-Mobile) | 3 | 18-02-09 03:55 |
|
|