Spoed Iphone vastgelopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door RioolDokter Zou super zijn Tijn1... Ik wacht af. Wat is een eigen Repo? Sorrie, niet zo thuis in deze wereld...Tot zo. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Net zoals Sjowol en Fresh ifoneguide{punt}nl{slash}112of113of114 hebben!
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kan ik nog 'n keer zo'n harde reset proberen? Denk dat ik te laat de sleeptoets los liet. Er is niks veranderd tot nog toe..
|
|
||||
|
||||
Naar mijn weten kan je het altijd doen, heb er nog nooit problemen mee gehad en geloof mij heb al aardig wat iphones weer leven ingeblazen!
|
|
|||
|
|||
Heb de hoop opgegeven.
Als ik die hard-reset doe, zie ik dat Iphone uitgaat, en weer aan. Dan laat ik de sleep toets los, en houdt de home toets vast. Maar hij blijft maar op dat domme rotappeltje staan....Ik doe het zo toch goed? Software opnieuw opzetten dan maar?.. https://forum.iculture.nl/f59/i...s-ilberty.html Deze link kreeg ik, is dat de juiste manier om alles up to date, en werkend te krijgen? |
|
||||
|
||||
nee je doet t niet goed, je blijft de home-button EN de power-button tesamen ingedrukt houden tot hij in recovery-mous gaat, kan tot 20sec duren.
Dan kun je restoren met itunes en trug unlocken en dergelijke
|
||||
|
||||
ik bedoelde zonder dat ie in recovery gaat dus ook niet aangesloten met een computer, dat is een harde reset, tocch??
|
|
||||
|
||||
da is een hard reset ja.
|
|
|||
|
|||
Ik zit met hetzelfde probleem, zonet een progammaatje bij installer geunistald en daarna is hij vast gelopen en doet niks meer.
Alleen het appeltje in beeld,als ik herstellen geburik bij itunes alleen werkt dat niet? Als ik een restore moet doen ben ik alles kwijt, is er niet nog een manier? |
|
|||
|
|||
Ik heb hem uit eindelijk gerestrored (1.1.4) en dan liberty er op los maar blijft nog steeds nadien op het appletje staan.Toen nog een keer gerestored en dan ziphone, do it all maar nadien nog steeds appeltje in beeld. I tunes ziet hem gewoon en kan syncen. Iemand hiet nog een oplossing voor?
|
|
|||
|
|||
Schrik, die van mij deed het ook ineens niet meer.
Een reset (home + power) liet eerst alleen het apple logo zien, maar daarna gelukkig alles normaal. Heb onlangs wel de TOUCH hack toegepast, waarbij je de Touch settings kunt aanpassen. Wat is de standaard waarde? Bij mij stond hij op 7.2 ... |
|
||||
|
||||
ik dacht dat de standaard waarde 3.5 was. bij mij toch, 1.0.2otb BL3.9 bij aankoop.
|
|
|||
|
|||
heeft er iemand voor mij toevallig een oplossing? De batterij loopt nu ook heel snel leeg, maar na weer laden kwam het appletje weer
|
|
||||
|
||||
als de batterij leeg was, en je steekt em in voor op te laden, dan start hij gewoon op (na uitval met platte batterij), batterij snel leeg, kijk dan eens over t forum of in wiki, er zijn vele topics over dit probleem "batterij snel leeg"
|
|
|||
|
|||
Ja oke, maar het probleem was dat de iphone vast is gelopen.Alleen het appletje in beeld.
zie mijn reactie hier boven |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...op-scherm.html |
|
|||
|
|||
Oke, ik ga proberen, maar ik heb hem al helemaal gerestrored?
|
|
||||
|
||||
dan hoef je dat niet meer te doen.
|
|
|||
|
|||
Maar het probleem is dat na de restore het appeltje er nog steeds is.Al 2 keer gerestored en met liberty en zihone do it all. Maar nu is nog steeds het appeltje in beeld en doet voor de rest niks
|
|
|||
|
|||
Ha ha ik heb hem weer aan de praat,ik heb eerst erase baseband gedaan en toen weer restore.
Sinds dien werkt hij weer, alleen lastig nu ben ik alles kwijt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: spoed iphone zonde originele sim unlocken | barbarella | Unlock | 14 | 31-01-11 22:27 |
iPhone 4: SPOED: tmobile iphone 4 zonder originele simkaart unlocken | tremmal | Unlock | 10 | 30-01-11 14:35 |
SPOED! Iphone per post versturen naar Service Point | Robbbie | iPhone algemeen | 3 | 29-01-11 11:44 |
SPOED!! Iphone 4 Doet niets meer! | Marvii | iPhone algemeen | 5 | 04-12-10 14:57 |
iPhone 3GS (met spoed hulp nodig) | koopkeur | Archief | 8 | 16-02-10 22:27 |
|
|