Iphone reboot steeds, herstellen lukt niet! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Sinds gister is mijn iphone 3g 16GB een beetje aan het spacen, de batterij ging gister vrij snel leeg en toen dacht ik, doe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone reboot steeds, herstellen lukt niet!
Hallo
Sinds gister is mijn iphone 3g 16GB een beetje aan het spacen, de batterij ging gister vrij snel leeg en toen dacht ik, doe hem even uit en aan en dan is dat over. Nadat ik dat gedaan had bleef verschrikklijk lang het apple-logo staan waarna hij bij het lockscreen komt waar ik helemaal niks kan doen. Na een tijdje zie ik een kringetje in het midden draaien en start hij opnieuw op. En zo blijft het maar doorgaan. Vandaag proberen te restoren dan maar. Krijg nu alleen steeds foutmeldingen als ik probeer te restoren in DFU of Recovery (beiden geprobeerd) met FW 4.1 of 4.2.1 ( ook beiden geprobeerd) Heb er nu al 4.1 opstaan en ben niet afhankelijk van een unlock De foutmeldingen die ik krijg zijn 1601 & 1604 Iemand die mij misschien kan helpen? Laatst gewijzigd door sjoerdjuuh; 25-12-10 om 17:26. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan proberen met iReb de errors te omzeilen, beetje oude post maar misschien dat het je helpt:
iH8sn0w brengt iReb 3.1.2 uit (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
het probleem is al verholpen, het lag waarschijnlijk aan mijn computer. op de laptop van mn pa lukt hij blijkbaar wel!
alsnog bedankt voor je help |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 reboot steeds | Webse | iPhone algemeen | 9 | 03-06-11 13:15 |
iPhone herstellen lukt niet | thijsperdok | iPhone algemeen | 12 | 05-04-11 13:13 |
iphone 3g herstellen lukt niet! | maroee | iPhone algemeen | 0 | 21-03-11 15:27 |
iphone herstellen lukt weer niet | lumikiller | iPhone algemeen | 10 | 04-02-11 00:13 |
Windows: Iphone herstellen lukt niet | a3aanw | iTunes | 3 | 01-11-09 23:16 |
|
|